Tirumtei Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Noen fler som har hørt på denne? http://www.youtube.com/watch?v=oda2qm0We8E Er dette en kjent samtale? Har det vært noe snakk om dette i media? Eller er det bare en youtube hoax? Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) 11 years later, still no one knows precisely what occurred that evening. The caller did apparently later call Art back, and claim that his "performance" was nothing but a ruse intended to provide entertainment. Of course, in the minds of some, this "confession," which conceivably could have come under duress, adds little clarity to the issue. Hvorfor sendingen brøyt er vanskelig å si.. Staged kanskje? Endret 1. august 2008 av Sadfez Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har aldri hørt om dette før men samtalen høres seriøs ut. Personen stammer voldsomt, noe som får det til å høres ekte ut. Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) tror det er bullshit, skuespillere kan stamme hele tiden i film etc. Innholdet den samtalen virket bare svært usannsynlig, og jeg tviler sterkt på at USAs millitære organisajon er under utenomjordisk kontroll, hvis målet deres var å utslette den menneskelige sivilisasjon som det blir sagt i telefonsamtaler ( take out major population centers), hvorfor har de ikke allerede fyrt av det kjernefysiske arsenalet til USA da ? Det gjør vel jobben greit nok, spesielt med tanke på at alle andre atommakter hadde skutt tilbake så hadde plutselig vår sivilisajon vært så godt som utryddet. Hvorfor la folk gruble over det på youtube :=) De er jo ekstra dimensjonale så å finne ut at jeg håner de burde jo ikke være noen sak så kan de komme å spise meg når jeg sover Endret 4. august 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Astralnoise Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 tror det er bullshit, skuespillere kan stamme hele tiden i film etc. Innholdet den samtalen virket bare svært usannsynlig, og jeg tviler sterkt på at USAs millitære organisajon er under utenomjordisk kontroll, hvis målet deres var å utslette den menneskelige sivilisasjon som det blir sagt i telefonsamtaler ( take out major population centers), hvorfor har de ikke allerede fyrt av det kjernefysiske arsenalet til USA da ? Det gjør vel jobben greit nok, spesielt med tanke på at alle andre atommakter hadde skutt tilbake så hadde plutselig vår sivilisajon vært så godt som utryddet. Hvorfor la folk gruble over det på youtube :=) De er jo ekstra dimensjonale så å finne ut at jeg håner de burde jo ikke være noen sak så kan de komme å spise meg når jeg sover Benekter du muligheten for at noe sånt fins eller skjer? Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 (endret) tror det er bullshit, skuespillere kan stamme hele tiden i film etc. Innholdet den samtalen virket bare svært usannsynlig, og jeg tviler sterkt på at USAs millitære organisajon er under utenomjordisk kontroll, hvis målet deres var å utslette den menneskelige sivilisasjon som det blir sagt i telefonsamtaler ( take out major population centers), hvorfor har de ikke allerede fyrt av det kjernefysiske arsenalet til USA da ? Det gjør vel jobben greit nok, spesielt med tanke på at alle andre atommakter hadde skutt tilbake så hadde plutselig vår sivilisajon vært så godt som utryddet. Hvorfor la folk gruble over det på youtube :=) De er jo ekstra dimensjonale så å finne ut at jeg håner de burde jo ikke være noen sak så kan de komme å spise meg når jeg sover Benekter du muligheten for at noe sånt fins eller skjer? Nei jeg finner det bare svært usansynlig, jeg benekter ingenting med mindre det strir sterkt med vitenskap vi har i dag. Jeg tviler ikke et sekund på at det finnes intelegent liv i rommet, men tviler sterkt på telefonsamtalens scenario. Grunner til at jeg syntes dette er svært usannsnynlig: 1: Stjerneferder. Selv om det finnes utallige stjerner, og utallige planterer der sansynligheten er stor for liv, så byr avstandene, naturlovene og tid på enorme komplikasjoner for reise mellom stjerner. Det er sikkert mulig, men dog kun for de mest avanserte sivilisasjonene og rasene som eventuelt finnes i universet, menneske ligger i dag utallige år bak ferder til andre stjerner. En sivilisasjon som har muligheten til å resie mellom stjerner hadde vært så enormt overlegen vår egen at de ikke hadde behøvd å "opperere i hemmelighet" 2: Opperere i hemmelighet. Hvis vi noensinne kommer i kontakt med en anen intelegent sivilisasjon, så er det da følgende mulighter: a) begge parter ønsker å leve i fred og lære av hverandres sivilisasjon, da er hemmelighet ikke nøkkelordet for noen av partene. b) en anen rase kommer for å ta vår planets ressurser med makt som fører til en krig. Da vil de være så teknologisk overlegen vår sivilisajon (se punkt 1. ) at noen langvarig hemmelig opperasjon mest sannsynlig ikke er nødvendig (med mindre de har helt andre våpen enn oss o.l. umulig å vite sikkert) c) En anen sivilisajon besøker oss med fredelige formål og vi vil optre fiendlig fordi vi frykter for underleggelse o.l. Da ville nok vårt eget millitær prøvd å holde det hemmelig før krigen begynte, men hvor skulle de utenomjordiske "snike seg" frem og tilbake når de ønsker kontakt. Det er masse spekulasjoner og tro rundt utenomjordisk kontakt men en ting kan vi være sikre på. 1: En sivilisasjon som har mulighet til å reise fra et annet solsystem til vårt er lang mer utviklet og teknologisk enn oss. Ting vi kan anta etter å studere vår egen sivilisasjon og histore: 1: En teknologisk overlegen sivilisasjon "vinner" en krig mot en underlegen. 2: En fremmed sivilisasjon ville mest sannsynlig benyttet seg av komunikasjon, derav utviklet lang-veis komunikasjon som benytter elektromagnetsike bølger (radio, tv, radar bølger) , signaler som våre SETI programmer ville funnet og annalysert som noe "ikke naturlig" og vi ville "høre" signalne deres lenge før de ankom jorden ettersom elektromagnetiske bølger i vakum har den hitill høyeste kjente hastigheten. 3: Jo mer utviklet en sivilisajon på jorden er, jo mindre "barbarisk" er den, og antar vi det samme om utenomjordiske er det svært lite sannsynlig de har lyst å mose oss, med untak av at de er livsavhengige av våre ressurser. 4: Når en fremmed sivilisajon prøver å kontakte oss så er det svært usansynlig at de lander i area 51 for å bli sjult der for resten av menneskehten. Logisk sett hvis noen vil kontakte oss så ville de oppsøkt det som fra avstand ser ut som sentrene av vår sivilisasjon, nemlig byene. Endret 4. august 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 jeg skal ikke si at den er fake før jeg vet at den er fake Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Høres ihvertfall ut som han som kommer med påstandene er under stort press. Høres ut som han griner og, men hvordan skal man reagere viss man er i en slik situasjon? Litt morsomt at de ble kutta av lufta. Morsomt viss det stemmer da, og han snakker sant. :!: Selv om sannsynligheten ikke er stor. Hvem vet.. Utenom de få som faktisk gjør det. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg la merke til at han sa de var extra-dimensional beings, ikke extra-terrestial beings. Kanskje han ikke snakker om romvesener i det hele tatt, men andre skapninger fra en annen dimensjon? Det er svært mye vi ikke vet, så jeg kan nok ikke automatisk avkrefte at det kan eksistere. Og hvorfor er det så latterlig at de holder seg i hemmelighet? Har ikke vi også brukt spioner i alle år? Å angripe en fiende utenfra fører til en stor krig, men angriper man den fra innsiden kan krigen være over før den rekker å begynne. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Artig, dette stemmer jo litt med det som Seth sier... http://www.geocities.com/Athens/5484/seth21.htm "In other terms, you could say that an entity visits all planes simultaneously, as it is possible for you to visit a certain state, county, and city at one time." Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Hmm. Reagerer på noe av det første vedkommende sier. I am a former employee. I was let go on a medical discharge about a week ago. I've kinda been running across the country... man... I don't know where to start. Lukter ganske "fishy" i mine øyne gitt. Endret 13. august 2008 av cyclo Lenke til kommentar
Ceburger Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) Jeg la merke til at han sa de var extra-dimensional beings, ikke extra-terrestial beings. Kanskje han ikke snakker om romvesener i det hele tatt, men andre skapninger fra en annen dimensjon? Det er svært mye vi ikke vet, så jeg kan nok ikke automatisk avkrefte at det kan eksistere. Og hvorfor er det så latterlig at de holder seg i hemmelighet? Har ikke vi også brukt spioner i alle år? Å angripe en fiende utenfra fører til en stor krig, men angriper man den fra innsiden kan krigen være over før den rekker å begynne. Vi bruker spioner oss i mellom fordi vi er av noen lunde samme millitære/teknologiske styrke. En rase som har mulighet til å reise mellom stjerner og er "extra dimensjonal" er oss langt mer overlegen enn vi kan fatte, siden vi ikke en gang har mulige teorier som kan beskrive de fenomenene disse skapningene oppererer i. Det vil være som at du skal kverke en maur som kryper på middags talerken din, det er ikke noe du spionerer og holder hemmelig i år og dag , du gjør det på 2 sekunder. Endret 13. august 2008 av Ceburger Lenke til kommentar
AgentOrange Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Det rare er jo at Art Bell sier "discharged" rett før sendinga blir kuttet... Kan jo virke som det er planlagt... ? Tro nok at det er en schizofren psycho som ikke har tatt medisinene sine på en stund som ringer inn, vis ikke det hele er iscenesatt da... Men man vet jo aldri. Kan godt være at vi har noe fælt i vente, og regjeringa vet om det.... :-O Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hahahaha. Hvorfor skal jeg tro noe mer på dette enn en setning på 4chan? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Hmm, vel, jeg holder meg til det Ceburger nevner. På den annen side, det ble hevdet at det var fra en annen dimensjon da, og da går vi vel plutselig over på lover og avstander vi ikke kjenner mye til? At radiosamtalen ble brutt underveis gjør det jo noe mer troverdig. Men vil helst ikke tro på det Lenke til kommentar
Alompi Skrevet 16. august 2008 Del Skrevet 16. august 2008 Tror dere ikke at hvis dette hadde vært en telefonsamtale som ga ut informasjon om myndighetens forferdelige hemmeligheter, ville den vært fjernet fra youtube for lengst (Added September 07, 2007), og han ansvarlig for å ha lagt den ut omkommet i en mystisk gass-eksplosjon Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Eg så eit raudt flagg som andre òg burde sjå: Å gjeva karakterar og kommentarar er slege av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå