Magnus1001 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei, for en stund siden svarte jeg ja til min skoleplass, da jeg var innom nå får å se om jeg hadde fått med meg riktig startsdato og da ser jeg dette: Har jeg driti meg ut eller hva vil det si. Ble veldig nervøs nå. Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ikke bry deg om det. Så lenge det står at du har svart så. Har opplevd det samme før Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ahh det var godt og høre;) men er ikke helt trygg selv om jeg har "kvittering" på epost osv. Ringer til inntakskontoret i morgen tenker jeg. Litt kjedelig og møte opp i stavanger og få vite at du ikke er kommet inn pga at jeg ikke svarte, noe jeg har gjort. Lenke til kommentar
Trondisk Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei, for en stund siden svarte jeg ja til min skoleplass, da jeg var innom nå får å se om jeg hadde fått med meg riktig startsdato og da ser jeg dette: Har jeg driti meg ut eller hva vil det si. Ble veldig nervøs nå. Du har ikke dritet deg ut. Det står det samme til meg, men jeg har fått personlig brev fra skolen at jeg har kommet innpå linja. Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 3. august 2008 Forfatter Del Skrevet 3. august 2008 Det var godt og høre. Har ikke fått noe brev enda, men dette er vell ikke noe alle skoler gir ut? Lenke til kommentar
Corona Radiata Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 har samme problemet, tenker jeg gjør det samme som Magnus Lenke til kommentar
Magnus1001 Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 Fikk melding fra skolen om ny skolestart dato så regner med det ikke har noe og si det som står der;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå