Gå til innhold

Laptop til dama

Anbefalte innlegg

Heisan.

Dama skal kjøpe seg en laptop. Jeg har bare holdt meg til stasjoner og har ikke noe peiling på laptop.

Skal kun være til litt foto-ting( ikke noe pro greier)internett og nedlasting.

Åssen er det med Vista om dagen, er det fortsatt litt bugs her og der eller går det greit. Noen sier ditten og andre sier datten. Kjører selv Xp men ser at det nesten bare selges med vista.

Hadde tenkt og kjøpe en på el-kjøp for da er det lettere og levere den inn hvis det skulle være noe problem. Vet at det kansje koster litt mer men det driter jeg i.

Ca Pris 6000

Sikkert en dullion med disse postene men...

Fint med litt innspill

Hilsen

Jim

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

Jeg har vista og jeg syns ikke det er noe problemer med det. Jeg gikk over fra XP til vista 64 bit for 1 måned siden å er veldig fornøyd. Alle de bugsene som var der i starten er nok fjernet spessielt når SP1 er sluppet så fikset du utrolig mange problemer og la til funksjoner også kan jeg tenke meg.

Du kan jo dra til elkjøp siden du har bestemt og kjøpe den derfra og forklare hva den skal brukes til og gi dem hva slags prisklasse de er ute etter så hjelper de deg. Men det koster mer i elkjøp enn og kjøpe de fra nettbutikker. Nå til dags er det veldig greit og kjøpe fra nettbutikkene du får jo varen kjapt og har 14 dagers angrerett vis du ikke er fornøyd med dataen.

Lenke til kommentar

På elkjøp har du jo 30 dager retur!

Når det gjelder laptopper, så har jeg kun erfaring med IBM/Lenovo. De leverer greie solide produker og behandler deg profesjonelt når det kommer til reklamasjoner.

IBM/Lenovo er ikke like fancy som forbrukermodellene til HP, FSC osv. men går på det gjevne og har lite feil.

Lenke til kommentar
På elkjøp har du jo 30 dager retur!

Bare på ting som virker. Dersom du skulle være så uheldig å få en vare som er defekt eller innen disse 30 dagene viser seg å ha noen feil får du tilbud om en ny vare, men du får ikke pengene tilbake. Erstatningsproduktet er det ikke retur på. Det er i hvert fall min erfaring med Elkjøp...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...