The1 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hei, en kompis av meg har nettopp fått ett nytt PS3 60GB (kun konsoll) fra nordisk film. Hans forrige ble sendt inn på reparasjon, og han kjøpte seg en 40gb da MGS4 kom. Det han lurer på nå er hvor mye han kan selge 60GB sin for? Det er kun konsollen og det følger verken med strømkabel, kontroll etc. Edit: Les innlegg #15 litt lengre ned. Endret 27. august 2008 av The1 Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Trur ikke det er mange som kjøper den hvis den ikke har strømkabel. Kanskje 2000kroner.. siden den ikke har kontroll eller noe sånt Edit: åja, det er 60GB. Da er det noe annet. kanskje 3500krone. Endret 1. august 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvis den ikke har strømkabel...? Hva for et idiotisk utsagn er det? Du kan da få tak i en strømkabel til en 50-lapp om du stikker ned på Clas. Nuvel, 4laken burde gå greit å få tror jeg, sikkert flere som betaler enda mer også :\ Lenke til kommentar
The1 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Hvis den ikke har strømkabel...? Hva for et idiotisk utsagn er det? Du kan da få tak i en strømkabel til en 50-lapp om du stikker ned på Clas. Nuvel, 4laken burde gå greit å få tror jeg, sikkert flere som betaler enda mer også :\ Det stemmer, man får denne strømkabelen, for 49kr. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 var sikker på at det var egen strøm kabel til ps3.. Sorry. Hvor mye selger de 60GBen for på finn? 5000?.. sjekk på finn så selger du den likt som de gjør Lenke til kommentar
Slugge Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 5000 er nok for mye du... jeg ville sagt 3500, skaffer du kabler og en kontroll til så kan du nok pushe det til 4500, og du selger den lettere om du klarer å skaffe dette for kjøperen Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Sykt nok, men du får nok 5000 lett, på qxl f.eks. Er lite å finne av den maskina for tiden. Folk er villig til å bl opp big bucks for den. Men gjør som han over sier, og skaff kabler og en kontroller så blir det enda enklere. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) For 4000 har han en deal om den er i god stand (PM me ) Endret 1. august 2008 av NorthernAvenger Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) DU burde få 5000kroner++, ved å lansere 80gb ps3 uten støtte for ps2 spill i europa har vel sony bekreftet at den chippen aldri ser dagens lys igjenn, hvertfall ikke det neste året. Dette burde drive prisen opp.. Jeg hadde hvertfall lett betalt 4000 for den istedenfor å kjøpe den nye 80gb versjonen... Og det er nok mange som er villig til å bla opp mer enn meg Endret 2. august 2008 av Fenixen Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 litt offtopic men blir det ikke bakoverkompabilitet for ps2 spill på PS3 80 gb ? Lenke til kommentar
Agg Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 litt offtopic men blir det ikke bakoverkompabilitet for ps2 spill på PS3 80 gb ?Nei, det gjør det ikke, det er den samme maskinen som dagen 40gb, bare med større HD. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 litt offtopic men blir det ikke bakoverkompabilitet for ps2 spill på PS3 80 gb ?Nei, det gjør det ikke, det er den samme maskinen som dagen 40gb, bare med større HD. Da er det i grunn ganske meningsløst og lansere en ny konsoll. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 litt offtopic men blir det ikke bakoverkompabilitet for ps2 spill på PS3 80 gb ?Nei, det gjør det ikke, det er den samme maskinen som dagen 40gb, bare med større HD. Da er det i grunn ganske meningsløst og lansere en ny konsoll. Det er jo ikke en NY konsoll, og fra sony sitt ståsted på ingen måte meningsløst; Det er jo billigere å produsere/kjøpe 80gb disker i forhold til 40gb disker vettu.. I tillegg følger jo dualshock 3 med i pakken Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 litt offtopic men blir det ikke bakoverkompabilitet for ps2 spill på PS3 80 gb ?Nei, det gjør det ikke, det er den samme maskinen som dagen 40gb, bare med større HD. Da er det i grunn ganske meningsløst og lansere en ny konsoll. Det er jo ikke en NY konsoll, og fra sony sitt ståsted på ingen måte meningsløst; Det er jo billigere å produsere/kjøpe 80gb disker i forhold til 40gb disker vettu.. I tillegg følger jo dualshock 3 med i pakken Det er snat, glemte det Lenke til kommentar
The1 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Ok, kompisen min har fremdeles ikke solgt konsollen som han fikk fra Nordisk Film. Nå derimot har han satt sammen en liten "pakke". Denne pakken består nå av: -PS3 60GB versjonen -Strømkabel (fra clas ohlson) -AV video kabel og en Hdmi kabel (fra Clas Ohlson) -Ladekabel til kontroll (fra clas ohlson) -Dual Shock 3 kontroll (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling) -Battlefield: Bad Company (lite brukt, max 10-12 timer) -Ratchet & Clank: Tools of destruction (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling Det han lurer på nå, hvor mye alt dette er verdt? Jeg sa til han rundt 5k kanskje? Men jeg kan ta feil, derfor vil jeg høre med dere andre forumbrukere om hvor mye dere selv mener alt dette er verdt. Endret 27. august 2008 av The1 Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ok, kompisen min har fremdeles ikke solgt konsollen som han fikk fra Nordisk Film. Nå derimot har han satt sammen en liten "pakke". Denne pakken består nå av: -PS3 60GB versjonen -Strømkabel (fra clas ohlson) -AV video kabel og en Hdmi kabel (fra Clas Ohlson) -Ladekabel til kontroll (fra clas ohlson) -Dual Shock 3 kontroll (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling) -Battlefield: Bad Company (lite brukt, max 10-12 timer) -Ratchet & Clank: Tools of destruction (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling Det han lurer på nå, hvor mye alt dette er verdt? Jeg sa til han rundt 5k kanskje? Men jeg kan ta feil, derfor vil jeg høre med dere andre forumbrukere om hvor mye dere selv mener alt dette er verdt. Koffor har han en så stor trang til å selge PS3'en? Bruke flere tusen på å tene noken kroner? Jaja.. Lenke til kommentar
NorthernAvenger Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Ok, kompisen min har fremdeles ikke solgt konsollen som han fikk fra Nordisk Film. Nå derimot har han satt sammen en liten "pakke". Denne pakken består nå av: -PS3 60GB versjonen -Strømkabel (fra clas ohlson) -AV video kabel og en Hdmi kabel (fra Clas Ohlson) -Ladekabel til kontroll (fra clas ohlson) -Dual Shock 3 kontroll (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling) -Battlefield: Bad Company (lite brukt, max 10-12 timer) -Ratchet & Clank: Tools of destruction (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling Det han lurer på nå, hvor mye alt dette er verdt? Jeg sa til han rundt 5k kanskje? Men jeg kan ta feil, derfor vil jeg høre med dere andre forumbrukere om hvor mye dere selv mener alt dette er verdt. Koffor har han en så stor trang til å selge PS3'en? Bruke flere tusen på å tene noken kroner? Jaja.. Om det er en PAL 60GB PS3 i god stand så kjøper jeg for 5k om frakt følger med Lenke til kommentar
The1 Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Ok, kompisen min har fremdeles ikke solgt konsollen som han fikk fra Nordisk Film. Nå derimot har han satt sammen en liten "pakke". Denne pakken består nå av: -PS3 60GB versjonen -Strømkabel (fra clas ohlson) -AV video kabel og en Hdmi kabel (fra Clas Ohlson) -Ladekabel til kontroll (fra clas ohlson) -Dual Shock 3 kontroll (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling) -Battlefield: Bad Company (lite brukt, max 10-12 timer) -Ratchet & Clank: Tools of destruction (Uåpnet, forsatt i originalt forsegling Det han lurer på nå, hvor mye alt dette er verdt? Jeg sa til han rundt 5k kanskje? Men jeg kan ta feil, derfor vil jeg høre med dere andre forumbrukere om hvor mye dere selv mener alt dette er verdt. Koffor har han en så stor trang til å selge PS3'en? Bruke flere tusen på å tene noken kroner? Jaja.. Om det er en PAL 60GB PS3 i god stand så kjøper jeg for 5k om frakt følger med Fordi han kjøpte en 40gb da han sendte sin 60gb til rep. Han kunne ikke vente fordi han ville spille GTA4 og MGS5. Og det er en PAL 60GB PS3 og den har ikke vært i bruk siden han fikk den fra Nordisk Film. Den er helt ny og er ikke den samme som han sendte inn til rep. @NorthernAvenger: Skal høre med han, men tror han kommer til å legge den ut på qxl. Endret 27. august 2008 av The1 Lenke til kommentar
Bllink Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Åhh, litt avhengig med andre ord? :O Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Vil tippe han kan få fra 5-6500kroner for pakken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå