Christopher Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei Jeg skal lage en quiz med mange svar, kun alternativer som skal velges. Men jeg vil lage en quiz som lagrer navn og score til personer som har tatt testen! Er det noen som vet om en bra quiz script (som er gratis)? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 til IRC eller slikt som flash/VB/Whatever? Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Har ikke fult så mye peiling på flash, og jeg har litt dårlig tid. Så det hadde vært fint om noen visste om et ferdiglagd program som gjør jobben for meg? Takker for svar! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Du kan jo bruke Myquiz.com om det er en nettbasert quiz du skal ha... PS: Fant denne med en rask google og søkeordene "make your own quiz". Gid! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 hehe, bare kjekt å få andre til å gjøre jobben for deg vel Lenke til kommentar
Christopher Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Takker for svar. Men det jeg er mest interessert i er en mulighet til å få se en oversikt over høyeste score fra forskjellige personer. Altså må quizen registrere et navn og score! Jeg fant forresten denne: http://www.big-boys.com/cgi/redirect.asp?U...FESurvey/&ID=67 Men hvordan skal jeg fikse under apache i windows sånn at jeg får read/write tillatelse til cgi filen?? Lenke til kommentar
xthal Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Men hvordan skal jeg fikse under apache i windows sånn at jeg får read/write tillatelse til cgi filen?? ehhhh.. chmod? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå