Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

For mye forhud?

Gjest Øgle

Anbefalte innlegg

Halla, bare et kjapt spørsmål. Er det mulig å ha for mye forhud? Når penisen min er erigert ligger fortsatt store deler av forhuden min over penishodet, det er ikke trangt på noe måte, og jeg har ingen problemer med å dra den lengre ned, men når jeg først drar forhuden lengre ned, legger den seg som en rulle under penishodet. Høres dette helt ukjent ut?

Beklager hvis dette ble komplisert:F

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig med Manfred ;) Men altså, trådstarter, du sier at forhuden fremdeles kan dekke litt av penishode selv om penis er erigert. Dette skjer da med meg også, forhuden dras ikke automatisk helt ned pga penis er erigert. Kanskje på noen selvsagt, men det tror jeg er heller uvanlig. Tror du er helt normal jeg trådstarter :)

Lenke til kommentar

haha, når BEN neden til er i full blomst ligger det fortsatt forhud helt frem og møtes fremmerst.

skal være ærlig og si at jeg har ett sexleketøy. og når dette benyttes merker jeg at til tider går ikke huden tilbake når en er inne i leka, men den ligger fortsatt over skaftet og til tiden oppunder hode.

bør jeg kutte av litt?

skal ta en annen opperasjon der nede ved og kutte string så kanskje ta det i samme smellen?

Endret av PixlFace
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...