lasse_hansen87 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei sann.. Spiller BurnOut Paradis omdagen, og igår så la jeg inn savegamesen til BurnOut paradis inn på en USB memory stick, og formaterte og gjennopprettet PS3èn min.. La så inn savegamesen igjen, akkurat der jeg fant den. Så installerte jeg spillet, og skulle starte det, men da den begynte å loade fikk jeg beskjed om at den ikke kunne åpne eller starte savegamesen, og den måtte lage en ny over eksiterende, da må jeg jo begynne på nytt i spillet, det vil jeg jo ikke.. Hadde oppdatert spillet og spilt og sånn føre jeg formaterete og gjennopprettet ps3 systemet. Hva kan være galt, er det jeg som gjør noe galt? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Mulig det er fordi saven er etter patchen. Prøv å legge inn patchen først også saven på nytt. Det er også mulig at Criterion har sperret for import av savegames pga. at de skal adde trophy support. Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 For en tid tilbake gjorde jeg samme som deg. Kopierte savegame og formaterte. Fungerte fint det. Men prøv som han over sier å laste ned siste patch før du kopierer det over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå