jegerenfisk Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Heisann, jeg har 2 skjermer jeg gjerne vil bruke sammen med mitt 8800gt kort. Jeg ønsker ikke å Clone hovedskjermen eller å bruke span, jeg ønsker å ha en skjerm flytte ting bort på. Hvordan får jeg dette til? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 jeg vet ikke hvordan Nvidia har satt opp sitt design for flere skjermer men ati kalte det Extend desktop. Bare let gjennom Nvidia sin screen display wizard så ligger informasjonen mellom skjerm valg der. Husk at begge skjermen må være aktivert. Ultramon lar deg bruke flere skjermer mye bedre, for du får start linje over begge skjermene, kan ha forskjellig skjermbilde. Når du har innstalert ultramon så høyreklikk på ikonet. Windows display settings, så velger du skjerm nr 2 og velger "extend desktop to onto this monitor" Du kan laste ned ultramon [urlhttp://www.realtimesoft.com/ultramon/download.asp] ultramon [/url] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå