pepinoo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg skal male rommet mitt, og der er det to innebygde skap i veggene. Så lurte jeg på om jeg burde ta ut klærne når jeg skal male? Blir det lukt på klærne om jeg ikke tar de ut? Noen som har erfaring? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Mal i vei, innendørsmaling lukter veldig lite. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) som nevnt går det bra, gjorde det selv for noen måneder siden. Endret 2. august 2008 av Admin'c Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det spørs hvilke maling du velger. Hvis du har "vanlig" innendørs vannbasert maling, så blir det ikke mye lukt. Litt lukt er det likevel. Ville f.eks. ikke hatt dressen jeg skal bruke på festen rett etter malingsjobben hengende……… Lenke til kommentar
Minus Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mal i vei, innendørsmaling lukter veldig lite. Ånei? Det finnes tre typer maling: Oljebasert (lukter fælt) Vanntynnbar (lukter mye mye mindre enn oljebasert) Vannbasert (lukter ikke) Alle disse kan brukes inne. F.eks har Gjøco to typer; "Gjøco interiør 40 - oljebasert". og "Gjøco Fashion 40 - vanntynnbar". Hver av de har sine fordeler og ulemper, men likheten er at begge kan brukes inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå