Complexity Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Skal snart flytte, og den stasjonære maskina blir litt mye å drasse på ettersom jeg kommer til å pendle en del mellom hjemmet og hybelen, så trenger en laptop til hybelen. Har fått tilbud om en gammel og sliten laptop, men hun som selger den skal ha 1000,- for den, og jeg mener at den er langt ifra værd det. har ikke alle specs, men kan skrive litt om den. 32mb skjermkort 40gb hdd bare 1 fungerene USB port Trådløst nettverkskort brikke (men hun viste ikke om det fungerte) batteriet er dødt, må bruke laderen hele tiden, laderhullet er forsåvidt smeltet litt. full av riper og hakk Den kan da umulig være værdt 1000,- ? Edit: Er en Fujitsu Siemens amilio tror jeg, iallefall en Fujitsu Siemens. Endret 1. august 2008 av Complexity Lenke til kommentar
Toad Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hadde gitt MAKS 200kr for den der.. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hadde betalt frakt for den, thats it Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Sa og at jeg ville gitt maks 200 Trenger ikke frakt, siden hun bor bare noen km unna så kjører bare å henter den men flott at dere er enig med meg, så kansje jeg kan få henne til å gi meg den for 200,- Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 hvilken cpu, og hvor mye minne... kan jeg få kjøpe den? fin linux pc virker det som =D Lenke til kommentar
Sevenord Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Den høres for meg ganske verdiløs ut, legge heller i noen kr å kjøp en Asus eee, msi wind eller acer one Eee av de første utgavene får du vel for under 1000lappen.. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 hvilken cpu, og hvor mye minne... kan jeg få kjøpe den? fin linux pc virker det som =D Ikke anelse, men pc'en er vel en 3 år gammel eller mere, så er neppe noe kraftige saker. regner med en 256mb ram. hehe, kan si ifra om jeg ikke skal ha den Den høres for meg ganske verdiløs ut, legge heller i noen kr å kjøp en Asus eee, msi wind eller acer one Eee av de første utgavene får du vel for under 1000lappen.. ja men problemet er at jeg ikke har noen kroner -.- forbanna bilen super alle pengene mine.. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 tror ikke jeg skal ha den men du får selge bilen ;P Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 I og med at en bruker her fikk en Dell XPS bærbar (Pentium M 2.13 GHz, 6800 Ultra Go, 1920x1200 skjerm etc) for 1600,- så vil jeg si at den "skraphaugen" hun tilbyr deg ikke er verdt noe særlig i det hele tatt, nei. Delvis defekt, bulket og ganske middelmådig. Hun forventer litt for mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå