Gå til innhold

hvor mye er denne laptoppen værdt?

Anbefalte innlegg

Skal snart flytte, og den stasjonære maskina blir litt mye å drasse på ettersom jeg kommer til å pendle en del mellom hjemmet og hybelen, så trenger en laptop til hybelen.

Har fått tilbud om en gammel og sliten laptop, men hun som selger den skal ha 1000,- for den, og jeg mener at den er langt ifra værd det.

har ikke alle specs, men kan skrive litt om den.

32mb skjermkort

40gb hdd

bare 1 fungerene USB port

Trådløst nettverkskort brikke (men hun viste ikke om det fungerte)

batteriet er dødt, må bruke laderen hele tiden, laderhullet er forsåvidt smeltet litt.

full av riper og hakk

Den kan da umulig være værdt 1000,- ?

Edit: Er en Fujitsu Siemens amilio tror jeg, iallefall en Fujitsu Siemens.

Endret av Complexity
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvilken cpu, og hvor mye minne... kan jeg få kjøpe den? fin linux pc virker det som =D

Ikke anelse, men pc'en er vel en 3 år gammel eller mere, så er neppe noe kraftige saker. regner med en 256mb ram.

hehe, kan si ifra om jeg ikke skal ha den :)

Den høres for meg ganske verdiløs ut, legge heller i noen kr å kjøp en Asus eee, msi wind eller acer one :) Eee av de første utgavene får du vel for under 1000lappen..

ja men problemet er at jeg ikke har noen kroner -.- forbanna bilen super alle pengene mine.. :p

Lenke til kommentar

I og med at en bruker her fikk en Dell XPS bærbar (Pentium M 2.13 GHz, 6800 Ultra Go, 1920x1200 skjerm etc) for 1600,- så vil jeg si at den "skraphaugen" hun tilbyr deg ikke er verdt noe særlig i det hele tatt, nei. Delvis defekt, bulket og ganske middelmådig. Hun forventer litt for mye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...