gamerman Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei Hvilken er den beste smart telefonen man kan få tak i dag? Regnes iPhone 3g som en slik telefon? Vil kunne bruke alt mulig av tredje parts programmer slik som Lie Spy og lignende Smart bra batterileve tid er viktig. Pris har ingen ting å si Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ingen telefon tar alt av tredjepartsprogrammer. Og Lie Spy er bare bullshit og jeg hater alle som betaler Jamba-mafiaen penger for det. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Ingen telefon tar alt av tredjepartsprogrammer. Og Lie Spy er bare bullshit og jeg hater alle som betaler Jamba-mafiaen penger for det. Fant det cracket gratis xD Så gir ikke penger til jamba Men kan du si til meg hva jeg vil like best om jeg elsker å spille spill og slik samt ringe. Vil iphone være bedre eller en telefon? Må man evt jailbrake og sånt? Litt offtopic: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=988320&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå