Tele-Harry Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Se denne artikkelen på It-avisen.no og le dere ihjel http://www.it-avisen.no/art/1300808.html Lenke til kommentar
ponduz Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tragisk! Du har en dårlig sans for humor! Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Gamle nyheter, dårlig humor.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Er egentlig mer tragisk enn komisk....... Kan vel kalle det tragikomisk! Lenke til kommentar
Metallica_Fan Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tragisk da, er ikke no spesielt morsomt at 3 stk har tatt kvelden i menneske møkk !! Lenke til kommentar
Tele-Harry Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Uffda, var ikke meningen, syntes bare det var litt morsomt at.. hva er det jeg prøver å forklare.. :-? det var tragisk at de døde, begklager tidligere post til de som ble støtt av min "derogda" -humor, skal ikke gjenta seg.. :oops: Lenke til kommentar
From_norway Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Uffda, var ikke meningen, syntes bare det var litt morsomt at.. hva er det jeg prøver å forklare.. :-? det var tragisk at de døde, begklager tidligere post til de som ble støtt av min "derogda" -humor, skal ikke gjenta seg.. :oops: Det er morsomt...... NOT! Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Vet ikke hva jeg ville kalt det der men jeg er sjokkert :o Lenke til kommentar
j-co Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Dummeste jeg har hørt. Hvis jeg hadde mistet mobilen min i dritt så hadde jeg kjøpt meg ny en. Men det er nå bare meg da. Siden hun var så keen å få den tilbake så lurer jeg på hvilket mobil det var. ...uansett, så funkker den sikkert ikke lenger. Lenke til kommentar
Marihønå Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Dummeste jeg har hørt. Hvis jeg hadde mistet mobilen min i dritt så hadde jeg kjøpt meg ny en. Men det er nå bare meg da. Siden hun var så keen å få den tilbake så lurer jeg på hvilket mobil det var. Siden tre stykk døde for å prøve å få tak i den er det jo mulig de ikke har så stor tilgang på mobiler og ikke så mye penger dah.. Hvor mange i vårt iland ville dukket i drit for 90 kr? Lenke til kommentar
FutureX Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Den historien er rent oppspinn Lenke til kommentar
j-co Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Dummeste jeg har hørt. Hvis jeg hadde mistet mobilen min i dritt så hadde jeg kjøpt meg ny en. Men det er nå bare meg da. Siden hun var så keen å få den tilbake så lurer jeg på hvilket mobil det var. Siden tre stykk døde for å prøve å få tak i den er det jo mulig de ikke har så stor tilgang på mobiler og ikke så mye penger dah.. Hvor mange i vårt iland ville dukket i drit for 90 kr? NEEEIII??? ER DET SANT??? Fortell mer... Så du er typen til å snakke med "lortmobil"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå