kakeninja Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=77781 Oppsettet nå, skal antageligvis bestille i dag, men har en del ting jeg lurer på. 1: Om jeg senere vil kjøre CF, så holder vel Corsair TX 750W? Tenker på å kjøpe et 4870 til etter 4870X2 er ute. Evt. et 4870X2 i stedet, spørs på hvor mye penger jeg er villig til å bruke på det her. Trenger jeg i såfall bedre kjøling? 2: X38 eller X48 HK? Er ikke så sikker på forskjellen mellom disse.. 3: Folk sier antec nine hundred bråker en del, men er støynivået veldig ille om en skrur ned viftene f.eks på natta? Var vel alt jeg lurte på. På forhånd takk for svar! Endret 2. august 2008 av kakeninja Lenke til kommentar
AIDSface Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 linken funker ikke.. viftene bråker en del ja, men er ikke noe problem å stille ned Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Tror nok 750 watt holder til det ja, men hadde safet med mer watt tror jeg Gå heller for Antec P182 kjøler godt og støyer utrolig lite, i tillegg veldig romslig men tung og litt dyr.. Endret 1. august 2008 av Stidilko Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 750W vil etter all sannsynlighet holde, så fremt du ikke skal kjøre kraftig overclock eller ha et beist av et HD-oppsett Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 1. Du har vel fått med deg at du kan blande kort i samme serie med Crossfire? Dermed kan du kjøpe et 4870X2 og sette sammen med ditt 4870. Til Crossfire med 2 stk 4870 anbefaler de 650 Watt, så 750 Watt burde holde. Det virker ihvertfall som det er mange som er fornøyd med det kabinettet, både kjøling og plass. 2. X48 baserer seg vel mer på støtte av DDR3, andre kan sikkert svare mer utfyllende på det. 3. Har ingen bruker-erfaring med det kabinettet og kan ikke svare på det. Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 1. Du har vel fått med deg at du kan blande kort i samme serie med Crossfire?Dermed kan du kjøpe et 4870X2 og sette sammen med ditt 4870. Til Crossfire med 2 stk 4870 anbefaler de 650 Watt, så 750 Watt burde holde. Ja, klar over det. Det jeg prøvde å få frem, at det enten blir CF med ett til 4870, eller 4870X2. Ordla meg vel litt dårlig, sorry Tror jeg satser på større strømforsyning egentlig. Er jo sjanse for at det blir CF med ett 4870X2. Har heller aldri prøvd meg på OC før, så tror ikke det blir noe av det nei. HD-oppsett, nei. Eneste er at jeg kommer til å ha en 32" HDTV kobla til PC-en, men det er nok ikke noe problem. Antec P182 er jeg ikke så sikker på, men skal sjekke. PC-en skal sikkert flyttes på i ny og ne, så om ikke støyen fra antec nine hundred er veldig ille så går jeg nok for det. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 2: X38 eller X48 HK? Er ikke så sikker på forskjellen mellom disse.. Hva med P45? Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg vil personlig anbefale Abit IX38 QuadGT så fremt du ikke vil ha DDR3. Hvertfall hvis du skal overclocke, da det er et meget enkelt kort å leke med Lenke til kommentar
Stidilko Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 2: X38 eller X48 HK? Er ikke så sikker på forskjellen mellom disse.. Hva med P45? For de da for man bare 8x i crossfire, med x38 og x48 får man 16x. mye raskere altså Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Ingen planer om DD3 nei. Takker for tipset, endra nå. Rudde93: Har hørt X38 er bedre med tanke på CF, det er derfor Og nå er jeg ikke så sikker på kabinett lenger. Likte utseendet til P182, vil ha minimalt med lys og mindre støy er bare bra, så lenge kjølinga holder. Det stod ingenting om hvor tungt var på hardware sin prisguide da, så er usikker gitt. Endret 1. august 2008 av kakeninja Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) For de da for man bare 8x i crossfire, med x38 og x48 får man 16x. mye raskere altså Tester har visst at det for øyeblikket ikke er noen nevneverdig forskjell i ytelse om kortet kjører på PCIe 8x 2.0 eller PCIe 16x 2.0, men i fremtiden vil vi nok se en forskjell Dog, når det kommer til CF er det av det jeg husker litt å hente på X38/X48 kontra P45 Endret 1. august 2008 av Vizla Lenke til kommentar
kakeninja Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Bestilt det som er i handlekurven nå. Takker for hjelpa folkens Ellers blir det antageligvis et kort til litt senere, så jeg kan kjøre CF. Og når det kommer til kabinett ble det hverken antec nine hundred eller p182 - endte opp på twelve hundred gitt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå