lov3 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Her er dingsen alle puppefikserte sikkert kunne ha nytte av:) http://tv2underholdning.no/moro/article1953305.ece Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg forstår jo at realismen ikke kan være optimal, men det er kanskje de styggeste puppene jeg noen gang har sett. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg trodde jeg skulle le men så tok jeg feil. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Den radioen er minst like bra som et sett med vanlige pupper. Kanskje til og med bedre. Nå dumper jeg kjæresten. Hvorfor høre svake stønnelyder når man tar på noen myke, gode pupper? Det er jo så mye bedre å kunne høre på P4 mens man tar på et par harde plastikkpupper. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Synes dette var en utrolig trist og unødvendig førstpost. Om vi skulle hatt en egen tråd for hver eneste slik dings ville moderatorene jobbet langt til natt hvert eneste døgn og diskusjon.no kunne skiftet navn til spam.no. Bortsett fra det var idéen god nok, men tviler noen kommer til å kjøpe den radioen der. Jeg ville ikke hatt den på rommet om jeg ble betalt for det, det samme gjelder å høre på den mest sannsynlig usannsynlige dårlige lyden som kommer ut av den. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Tråden flyttes til humorkategorien. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Oh! Håper det kommer stønnelyder ettersom volumet går oppover. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Tråden flyttes til humorkategorien. >>Tråden flyttes til humorkategorien. >>flyttes til humorkategorien. >>humorkategorien. >>humor Endret 1. august 2008 av Frohman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå