Soulwax Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kjøpt meg ny linse (Canon 50mm f/1.8), og lekt meg litt med den. Elsker den simpelten. Tok dette bilde, og ble egentlig veldig fornøyd, spesielt med tanke på at det eneste som er behandlet er konstrast. Noen som har innspill eller kritikk? Tips til bruk med 50mm tas også godt imot! Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Et tips. Aldri gå over 2.8. Da blir den uskarp. Jeg selv hadde dette men kjøpte emg nå 1.4 versonen. Koste meg med 1.8 versonen også. Bilde er helt greit. Dofen passer men liker ikke at du har kappet tuppen på det første bladet. Vignetteringen synes jeg også passer. Lenke til kommentar
HaterDiskus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Personlig syns jeg kanskje at bakgrunnen ble litt vel uskarp, men at jeg likte bildet er det ingen tvil om. Er også enig i at du ikke burde ha kuttet det fremste bladet. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Simpelt og stilrent, med en spesiell glød. Men bladet som stikker inn i bildet på toppen, og det faktum at bladene er kuttet i bunn er ødeleggende for totalinntrykket. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Synes dette var bra bruk av blender. Komposisjonen er allerede kommentert her. Jeg synes skaden (hvis det er det det er) i bladet tar litt mye oppmerksomhet siden den er omtrent helt hvit. Men ellers et behagelig og fint bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå