Gå til innhold

Har du anbefaling på ny KVM?

Anbefalte innlegg

PÅ jobben har vi noen switchview (linken er for å vise hva jeg menerfor illustrasjonens skyld) som har begynt å svikte. jeg skal derfor kjøpe inn et par nye. problmet med de som er per idag er at skjermen detter ut med jevne mellomrom og i verste tilfelle må en restarte en av maskinene for å få opp bilde igjen.

noen som har noe å anbefale?

edit: spesifiserte topic litt bedre.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan også anbefale Black Box.

Har brukt, og bruker ofte et oppsett med fire serviceplasser (fire sett med: 1 nettverkskabel, 1 usb kabel (mus, tastatur), 1 VGA kabel).

Nettverkskablene går inn i vanlig nettverks switch mens resten går inn i en liten boks som gjør at signalene kan sendes via cat5 kabler til Black Boxen.

Det er tilkoblet 2 sett med skjerm, tastatur og mus til boksen som gjør at disse to settene kan jobbe uavhengig av hverandre på den servicestasjonen som man velger i grensesnittet (valgfri tast på tastaturet for meny).

Bruker også Black Box fra datamaskin til infoskjermer (boks i begge ender av nettverkskabel med lyd og bilde)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jeg har ihvertfall veldig god erfaring med Aten CS1734A bruker 3 slike bokser på 3 forskjellige arbeidsplasser på jobb, uten problem.

takler glatt oppløsning på 1920 x 1200, støtter vist opp til 2048 x 1536

standard KVM switch, ingenting spesiellt med den.

det er vel ca 50 stk av dem i daglig bruk her jeg jobber, aldri noe tull med noen av dem.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...