Fjellsboe Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 På ett eller annet tidspunkt så har administrator-brukeren i Windows XP (SP3) mistet rettighetene sine. Det står at den er Administrator, men jeg får allikevel melding om i Windows Update at jeg må være administrator og jeg får heller ikke kjørt .exe filer pga manglende rettigheter. Jeg får kjørt .exe filer hvis jeg starter maskinen opp i sikker modus, men hvis jeg f.eks prøver da å kjøre windows update, så får jeg ikke opp siden en gang (Ja den har nettilgang i safe-mode). Etter hva jeg kan tenke meg, så har dette problemet muligens oppstått etter installasjon av MS Office 2007, men jeg har installert den på flere XP (SP3) maskiner den siste tiden uten at dette problemet har oppstått. Jeg har kjørt Antivir og Ccleaner etc på maskinen uten at den finner noe som kan rette problemet. Neste steg blir mest sannsynlig en komplett reinstall av burken. Noen som har vært borti lignende problemer ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-wtZtqAvs Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 hva med og boote inn i safemode og lage en ny konto med admin rettigheter og se om dette hjelper? og så slette den gamle bare? kan hende dette vil fungere så slipper du en re innstalering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå