TST Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Slik blir DS-utgaven. Se videoen Lenke til kommentar
chaos king Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 er jeg den enseste som syns grafikken så unaturlig go uttil ds å være? Lenke til kommentar
BeachDumb Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) er jeg den enseste som syns grafikken så unaturlig go uttil ds å være? Bra grafikk, dumt det ikke støttet spilling over internett. Endret 1. august 2008 av BeachDumb Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Dette kan fort bli en systemselger for min del. Kommer det en remake av Pokèmon Gold er jeg solgt.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er det så stor forskjell på pokemon spillene altså? Men, dette så virkelig lovende ut! Kommer nok til å plukke med meg dette! Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hadde jeg hatt DS hadde jeg nok kjøpt dette her, ser artig og gjennomført ut. Lenke til kommentar
Mr. Needlemouse Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Firebrand Games vet hva de driver med(Race Driver og Race Driver GRID DS). Det er synd at de ikke har skvist inn en onlinemodus, men dette blir nok et bra spill uansett. Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så veldig bra ut ^^ Dette skal jeg nok skaffe meg når det kommer ut! Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Litt fattig trailer, men spillet ser bra ut. Har dog ikke noen DS Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Lommeversjon av TMNations? Verdt å skaffe seg en DS for bare det! Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Eg har Nintendo DS og skal iallfall kjøpe dette spelet når det kjem sjølv om Trackmania er gratis på PC, så synst eg det er kjekkare med konsoll. Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Firebrand Games vet hva de driver med(Race Driver og Race Driver GRID DS). Det er synd at de ikke har skvist inn en onlinemodus, men dette blir nok et bra spill uansett. HVA?!? Får man grid til DS? Nå kommer nok DSen jeg fikk til jul godt med, men har en følelse av at det kan bli litt trangt å lage baner på den skjermen Lenke til kommentar
kilik Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Noe av den beste 3D-grafikken jeg har sett på DS. Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Firebrand Games vet hva de driver med(Race Driver og Race Driver GRID DS). Det er synd at de ikke har skvist inn en onlinemodus, men dette blir nok et bra spill uansett. HVA?!? Får man grid til DS? Nå kommer nok DSen jeg fikk til jul godt med, men har en følelse av at det kan bli litt trangt å lage baner på den skjermen Tror egentlig det Virket som ee hadde gjort det veldig lettvint og fint slik at det ikke blir noe problem eller tidskrevende å lage baner. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Dæven, dette såg jo bra ut! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hadde aldri trodd det skulle se så bra ut, men dæven ... Så feil kan man ta. Skulle virkelig ønske jeg hadde en Nintendo DS når jeg ser hvor artig dette her virker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg