CypheroN Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Jeg vil gjerne ha tips til såkalte "Elsk/Hat-Filmer". Det vil si, filmer du enten elsker eller hater, fordi det er såpass sært. Det er noen filmer jeg liker mer enn andre, og noen jeg synes er "OK". Vil ha tips til filmer som: 2001: A Space Odyssey (1968) The Fountain (2006) The New World (2005) The Interview (1998) Requiem For A Dream (2000) Hit me. Edit: la til Interview. Endret 5. august 2008 av CypheroN Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Big Fish (2003) The Mist (2007) Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 En film jeg mener du enten elsker eller hater er Final Fantasy VII: Advent Children. Personlig har jeg sett den over 20 ganger, noe som gjør den til en av de filmene jeg har sett aller flest ganger i livet. Hvis du elsker action og vil ha noe spennende å se på så er den et godt valg. Jeg digger historien men den kan være vanskelig å skjønne dersom du ikke har spilt Final Fantasy VII. Men dette burde ikke hindre deg i å bli imponert over verdens beste grafikk, høyst moderne regi i form av kameravinkler og strålende musikk. Og selvsagt, nevnte jeg alle de rå kampscenene? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Er mer filmnerd enn spillnerd, men har faktisk Final Fantasy X-2. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er mer filmnerd enn spillnerd, men har faktisk Final Fantasy X-2. Men dette er en film og ikke et spill. Du ville ha noe "sært" og da fikk du det Poenget er at med Pixar sine filmer som maskotten for animasjonsfilmer, så blir de stilt i skyggen av Advent Children. Og kampscenene samt musikken er milevis bedre enn det du ellers får servert fra Hollywood. Jeg har sett den så mange ganger fordi jeg også er filmnerd, og dette er en såpass sær type film at jeg ville studere den i detalj. Jeg tror faktisk en av de gangene jeg så den var i saktefilm Lenke til kommentar
Doier Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Satantango - 7 timer lang ungarsk s/h film Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Cloverfield action/thriller - Synes denne var råbra Napoleon Dynamite - komedie - ditto Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Finner det overraskende at du nevner The Fountain, men ikke Pi eller Requiem for a dream. Men ja, filmer som er elsk/hat finnes det utrolig mange av. Kan vel nevne Mind Game og Ichi the Killer som gode eksempler. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 David Lynch sin filmografi Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Finner det overraskende at du nevner The Fountain, men ikke Pi eller Requiem for a dream. Men ja, filmer som er elsk/hat finnes det utrolig mange av. Kan vel nevne Mind Game og Ichi the Killer som gode eksempler. Hmm.. er virkelig Requiem like mye Elsk-Hat film som The Fountain? Pi har jeg forøvrig ikke sett, men har ikke møtt noen enda som sterkt misliker Requiem For A Dream. Uansett, legger den inn. Lenke til kommentar
Nistelrooy Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 No Country For Old Men (2007) Lenke til kommentar
Kuff1 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Mange her som misforstår desverre. Javel, så drit i det da! Originalpost slettet. Endret 5. august 2008 av Kuff1 Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Mange her som misforstår desverre. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Da bør du forklare bedre hva du mener. Jeg synes nemlig det har kommet mange gode forslag i tråden. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Jeg kan ikke si jeg leter etter Austin Powers, men filmer som kan være litt like de jeg har skrevet i første innlegg. Filmer man enten blir helt betatt av, eller misliker. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Satantango - 7 timer lang ungarsk s/h film Cloverfield action/thriller - Synes denne var råbraNapoleon Dynamite - komedie - ditto David Lynch sin filmografi Mange her som misforstår desverre. Javel, så drit i det da! Originalpost slettet. Sistnevnte slettet sin post, men han/hun hadde noen gode forslag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Ingen grunn til å bli sur, Kuff1. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 • THX 1138 • Lady in the Water • Night of the Living Dead Et par hat-filmer fra min side Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 CypheroN: Requiem var obligatorisk å se på skolen i vgs og halvparten av klassen (mesteparten jenter i klassen) ble dårlige og kvalme av filmen. Det er en skikkelig ubehagelig film og selv om det er yndlingsfilmen min så er den veldig ubehagelig. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Tenker The Crow med en gang. Opplagt makkverk men likevel er det mange som elsker den. Kutlfilm av dimensjoner får en si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå