learntofly Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Start i lunsjen med å spørre om hun har lyst til å sette seg ut i sola og ta matpakka der. Du merker fort om dette er noe å gå videre med, eller om det er like greit å legge ballen død. Jeg sier go for it, og lykke til! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og du kan daske ho med racketen og kalle ho ubrukelig Og hva sier jenten til det da? Om du gjør det riktig så sier hun nok "da'ah, du er så dum du hihi" så dytter hun deg sikkert noen ganger og poker deg med racketen Om du gjør det feil så sier hun nok "jævla drittsekk, jeg hater deg" og løper hjem i gråt Lenke til kommentar
Gjest working boy Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Og du kan daske ho med racketen og kalle ho ubrukelig Og hva sier jenten til det da? Om du gjør det riktig så sier hun nok "da'ah, du er så dum du hihi" så dytter hun deg sikkert noen ganger og poker deg med racketen Om du gjør det feil så sier hun nok "jævla drittsekk, jeg hater deg" og løper hjem i gråt tell me hvordan man gjør det riktig. Lenke til kommentar
Inception_ Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vær leken, ikke seriøs? Lenke til kommentar
d0ffen_k Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 spør om dere kan ta pausen samtidig, å snakke litt, du har en halv time på å snakke om fritidsinteresser, og alt, du kan komme langt me det, å du merker gott om hun synes du er en ok fyr eller ikke på svarene hun gir deg:) vis hun virker positiv, kan du sventuelt spørre om hun skal noe etter jobb vis du føler for det =D Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Jeg kom til å tenke på en ting, lønningspils... Lenke til kommentar
Gjest workingboy Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 nå har det en måned siden jg sist snakket md henne. er det noe vits i å fortsette når jeg ikke få noen mulighet til be henne ut. kan jo spørre henne på face, men syns det blir litt lame. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2008 Del Skrevet 23. august 2008 ingen kan i grunn fortelle deg hva du skal/kan/må gjøre, men de aller fleste vil oppleve at forhold mellom kolleger sjelden eller aldri går, og kan veldig lett føre til situasjoner man helst vil unngå. Du må nesten bare stole på deg selv, men jeg vil anbefale å la det være. Dét er det dummeste jeg har hørt. På sykehuset hvor jeg jobber er det i snitt 2 par pr avdeling, og disse har blitt sammen ETTER at de traff hverandre på jobb. Kan vel nevne at flere av disse er gift og har barn også. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 24. august 2008 Del Skrevet 24. august 2008 prøv å få en lunchpause med henne, der merker du raskt hvor lista ligger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå