Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en på jobben, vil utvikle det.


Gjest working boy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og du kan daske ho med racketen og kalle ho ubrukelig :D
Og hva sier jenten til det da?

Om du gjør det riktig så sier hun nok "da'ah, du er så dum du hihi" så dytter hun deg sikkert noen ganger og poker deg med racketen

 

Om du gjør det feil så sier hun nok "jævla drittsekk, jeg hater deg" og løper hjem i gråt

Lenke til kommentar
Gjest working boy
Og du kan daske ho med racketen og kalle ho ubrukelig :D
Og hva sier jenten til det da?

Om du gjør det riktig så sier hun nok "da'ah, du er så dum du hihi" så dytter hun deg sikkert noen ganger og poker deg med racketen

 

Om du gjør det feil så sier hun nok "jævla drittsekk, jeg hater deg" og løper hjem i gråt

 

tell me hvordan man gjør det riktig.

Lenke til kommentar

spør om dere kan ta pausen samtidig, å snakke litt, du har en halv time på å snakke om fritidsinteresser, og alt, du kan komme langt me det, å du merker gott om hun synes du er en ok fyr eller ikke på svarene hun gir deg:)

vis hun virker positiv, kan du sventuelt spørre om hun skal noe etter jobb vis du føler for det =D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest workingboy

nå har det en måned siden jg sist snakket md henne. er det noe vits i å fortsette når jeg ikke få noen mulighet til be henne ut. kan jo spørre henne på face, men syns det blir litt lame.

Lenke til kommentar
ingen kan i grunn fortelle deg hva du skal/kan/må gjøre, men de aller fleste vil oppleve at forhold mellom kolleger sjelden eller aldri går, og kan veldig lett føre til situasjoner man helst vil unngå.

 

Du må nesten bare stole på deg selv, men jeg vil anbefale å la det være.

Dét er det dummeste jeg har hørt. På sykehuset hvor jeg jobber er det i snitt 2 par pr avdeling, og disse har blitt sammen ETTER at de traff hverandre på jobb. Kan vel nevne at flere av disse er gift og har barn også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...