Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker en på jobben, vil utvikle det.


Gjest working boy

Anbefalte innlegg

Gjest working boy

Hei. Jeg liker en jente på jobben. Vi snakker sammen og har en god kjemi, men Det er bare på jobben vi møtes. Jeg har lyst til å utvikle det litt, men er redd for å gjøre noe feil. Bør jeg utvikle dette, eller bør jeg la det være.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ingen kan i grunn fortelle deg hva du skal/kan/må gjøre, men de aller fleste vil oppleve at forhold mellom kolleger sjelden eller aldri går, og kan veldig lett føre til situasjoner man helst vil unngå.

 

Du må nesten bare stole på deg selv, men jeg vil anbefale å la det være.

Lenke til kommentar

Veldig enig med This is David^^ Om du er i en seriøs jobb hvor et forhold med en kollega vil påvirke din konsentrasjon på jobb og/eller i verste fall faktisk gi en eller begge to sparken, ville jeg holdt meg unna.

 

På det følelsesmessige nivået er jeg også enig med David, bedre å angre på at du prøvde og feilet, enn å angre på at du aldri prøvde. En veldig god regel, spør du meg.

Lenke til kommentar
Gjest working boy

Det er rema 1000 liknende jobb og vi er 17 begge to. tingen er at jeg har hatt erfaring med å utvikle noe sånt før. Det har ikke gått bra. Jeg tør å spørre henne ut og sånt, men vil ikke dumme meg som jeg har gjort før.

Lenke til kommentar

Der snakker sikkert om hva dere skal gjøre etter jobb. Da kan du f.eks. si at du skal kjøre slalåmski/ut med båten/whatever og i samme slengen spørre om hun vil være med. Ikke verre enn det.

 

En jobb på Rema 1000 er ærlig talt ikke all verden å tape. Jeg tror rett og slett du kommer til å beholde den glatt. Kjør på!

Lenke til kommentar
Kan jo begynne med å invitere henne med på noe på fritiden

 

Har hatt erfaring med det og da begynner å oppføre seg rart. Men er det egentlig rart? Jeg kan jo lett invitere henne bare det ikke virker rart.

Lenke til kommentar
Gjest working boy
Er ikke kino litt i meste laget for to som aldri har treffes på utsiden av jobben?

 

hva med squash da? er det bedre å spørre om hun vil være med og spille det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...