Gå til innhold

Off tank i Tempest Keep

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner meg ikke helt på måten du har brukt sockets på. Sliter du med å gjøre nok skade til å holde aggro?

Det kan nok i så tilfelle ha litt med talentpoints å gjøre. Prøv denne:

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...330022123031351

Har byttet ut iron will, improved revegne, taunt, defensive stance, shield wall og shield bash med cruelty, improed demo. shout, 1h spes. og improved sunder.

Grunnen for dette er at ingen av improved greiene er verdt poengene, i alle fall ikke i situasjoner du kommer til å bruke dem.

Som off-tank går det mye på trash, så improved thunder clap og demo. shout er gull. så gjelder det å finne en god rotasjon for å spamme devastate, sunder, revenge og shield slam.

Tilbake til socketene så er +12 stam stort sett det du bør gå for så fremst du ikke trenger +def. Effektiv HP er alt.

Når det gjelder min vurdering for om du er klar for å gå i TK, vil jeg si: nei.

13 000 HP er litt lavt, etter min mening bør det være minst 15.

Det er mye gear du lett kan farme på lavt nivå som vil booste deg. F.eks nightstrike fra 3. boss i MgT. Se om du finner en gear list for tanks på nettet.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Du er absolutt ikke på bærtur. Mangler 5/5 onehand specialization, samt 3/3 imp sunder armor.

Hmm har du lyst å lage en specc til meg der som du fikser dette og i etterkant nevner hvilke talents du har valgt bort?:)

Endret av Otmin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...