Tristus`- Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Hei.. Lurte på om det gikk ann å ha passord på en mappe i windows Xp ? Hvilket program må til ? Takker.. |-Tristus-| Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Last ned SafeGuard PrivateCrypto (Freeware) SafeGuard PrivateCrypto er et program som lar deg kryptere filer, slik at de som ikke kjenner passordet ikke kan lese filene. SafeGuard PrivateCrypto lar deg også lage en fil som lar seg pakke ut hos personer som ikke har programmet på sin PC. Lenke til kommentar
Tristus`- Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 Vet du hvor jeg finner det `?? Det er Ikke på www.download.com |-Tristus|- Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Last ned SafeGuard PrivateCrypto Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Er du klok nok til å kjøre NTFS er det vel innebygd i filsystemet at du kan sette restriksjoner slik at bare din bruker kan lese de mappene du vil ? Lenke til kommentar
ponke Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 I egenskapene til mappen du vil beskytte. Egenskaper - Deling - Gjør denne mappen privat Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå