zalim420 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hei Lurte på om det finnes dream box som jeg kan bruke med digital dekoder (GET) evt andre måter å få flere kanaler på? Endret 1. august 2008 av zalim420 Lenke til kommentar
Bobben1 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei Lurte på om det finnes dream box som jeg kan bruke med digital bakkenett (GET) evt andre måter å få flere kanaler på? GET er ikke digitalt bakkenett. Digitalt bakkenett er RiksTV og NRKs digitale sendinger over eteren. Til RiksTV er det ingen andre enn godkjente bokser som fungerer mens NRK (som sender ukodet) fungerer med alt utstyr som støtter MPEG4, DVB-T og HE-AAC lyd. Hvis du har GET kabeltv så kan du ikke motta de digitale bakkenett sendingene til RiksTV og NRK. GET sender de samme kanalene digitalt men da i MPEG2. RiksTV vil ikke fungere med dreambox så vidt jeg vet. GET og dreambox har ingen ide om. Lenke til kommentar
zalim420 Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Finnes det noen mulighter for å få inn andre kanaler enn de jeg har tegnet abonoment på? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Ikke uten å bryte loven. Lenke til kommentar
zalim420 Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Ikke uten å bryte loven. det vil si....? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det ikke innlysende? Du betaler for en tjeneste, og ønsker de kanalene som er låst for deg åpnet opp, uten å betale for disse. Lenke til kommentar
Lindsay Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 dreambox og GET fungerer men du får ikke inn noen andre kanaler enn dette uten å bryte avtalevilkår satt av providere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå