Gå til innhold

Skuffet!

Anbefalte innlegg

Kjøpte et Sky Hawk Miditower PSR4698D7 fra PCutstyr.no, men ble kraftig skuffet. For det første hadde det ikke vindu, men tett dør, og for det andre så er kvaliteten så som så. Det virker, men en lokal blikkenslager kunne ha laget det like bra, eller bedre. Jeg har et PC65USB kabinett fra Lian Li og det har en kvalitet som overgår Sky Hawk flere ganger. Dessuten har Lian Li mye tjukkere aluminium og aluminiums front og er inkludert dør m/vindu. Aluminiumen i Sky Hawk kabinettet er ganske tynn, så til sommeren lager jeg meg en mal og freser ut et passende vindu med min Makita overfres, hvis jeg da ikke får solgt denne skraphaugen av et kabinett før den tid. I hvert fall blir det ikke flere Sky Hawk kabinetter på meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig !

Kjøpte samme kabinettet for ca to uker siden, og har bare hatt trøbbel i etterkant. CPU blir varm, og det den medfølgende kabinettvifta bråker værre enn en rusten tåkelur !

Har mest lyst til å levere inn igjen hele dritten ! :evil: Og absolutt ingen flere kabinett fra skyhawk på meg heller...

Lenke til kommentar

Jeg fikk kabinettet igår så da kan jeg vel levere det tilbake på angrefristen? Det koster vel frakta kanskje, men det skal bli godt å bli kvitt det. Har forøvrig ikke plass til den tåkeluren, men synes kabinettet er ganske så shaky likevel. Når cd brenneren (Plextor 24X)som står øverst i kabinettet spinner opp på full guffe så skrangler det i den nederste delen. Nei folkens, herved er dere advart mot å kjøpe Sky Hawk kabinetter, sats heller noen kroner mer og få noe skikkelig fra Lian Li, da vil dere i hvert fall ikke angre.

Lenke til kommentar

Hvis du har kjøpt kabinettet gjennom fjernsalg (web) så har du angrefrist, tror det er 14 dager. Jeg som har kjøpt det direkte i butikk har dessverre ikke den muligheten :-(

Har egentlig ikke så voldsomt mye annet å utsette på kabinettet bortsett fra varme/støy, men det virker generelt litt billig, dørene har lett for å bøye seg osv osv.

Skal kjøpe meg en 120 x 120 mm papst vifte å sette inn i sidedøra, forhåpentligvis fikser dette varmeproblemet mitt uten at jeg bruker den medfølgende "tåkeluren" :-)

Lenke til kommentar

Joa... uansett om du har kjøpt den lokalt i butikk eller ikke, så har du 10 dager på å ombestemme deg. Da kan varen returneres om den er i samme, eller tilnærmet lik stand. Bytt drittet om du ikke er fornøyd...

Lenke til kommentar

Hmm...nå har det desverre gått mer enn 10 dager :cry:

Ja, ja, får teste litt med en ekstra kab.vifte, hvis det ikke blir bedre da får jeg bruke det til en annen pc, selge det eller event. kaste skiten på søppeldynga :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...