Gå til innhold

[AoC]FunCom iverksetter Krisetiltak!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Krisetiltak?

Dette har jo blitt planlagt leeeenge, og nå er jo spillet ganske så tomt for bugs etter min mening(sikkert noen små som noen reagerer på).

Og dette er jo kjempepositivt for de som har lyst til å prøve spillet i en uke før de kjøper det.

Endret av canavasman
Lenke til kommentar

"Ymir`s Pass" er lovet til sensommer/høst, og kommer nok da. Verre med PvP pathchen som er forsinket, men den dukker opp "any week" nå som den er på testserveren for å sørge for at du ikke dropper items etter 1 kill osv...

Tror jeg folk godtar uten for store problemer.

Lenke til kommentar

For en herlig topic..! Skulle nesten tro det var en overivrig journalist som hadde laget den. Mye underholdning på dette forumet :woot:

Da jeg bestilte min CE i mars visste jeg allerede da at jeg fikk med 5 buddy keys. Ja, hvilket kristetiltak dette er! Nå går snart AoC under!

De trenger 150k spillere for å få ting til å gå rundt... Det klarer de lett uten dette krisetiltaket som du kaller det.

God jul!

Endret av Ninjahamster
Lenke til kommentar

Dette vil nok være utrolig effektivt, gjør det jo enklere for de som er lvl 20-40 å få solgt tingene sine på Trader siden det kommer en invasjon av nye spillere. Det er nok mange rundtom i verden som har lurt på om maskinen deres er god nok for AOC, eller om det virkelig er verdt å oppgradere maskinen for å spille AOC.

Lenke til kommentar
For en herlig topic..! Skulle nesten tro det var en overivrig journalist som hadde laget den. Mye underholdning på dette forumet :woot:

Da jeg bestilte min CE i mars visste jeg allerede da at jeg fikk med 5 buddy keys. Ja, hvilket kristetiltak dette er! Nå går snart AoC under!

De trenger 150k spillere for å få ting til å gå rundt... Det klarer de lett uten dette krisetiltaket som du kaller det.

God jul!

Er enig med deg i det, det var jo en av tingene som allerede ble nevnt før folk forhåndsbestilte spillet, og som sikkert også var en motiverende faktor til å kjøpe early access da du kunne innvitere 5 av vennene dine til å spille.

Lenke til kommentar

Det var ikke mange dager siden det kun var de som hadde kjøpt CE som kunne gi ut buddy keys, også nå plutselig så skal alle få lov. Klart det virker litt desperat ja.

Uansett, jeg så lenge før release at AoC ville få problemer, men dum som jeg er så må jeg alltid gi ting en sjanse. Man må stole på magefølelsen. AoC er et spill som passer for folk som ikke er særlig kravstore til dynamikk, funskjonalitet eller balanse. Fin grafikk ja, men grafikk motoren er fucked bak det, man beveger seg som en stokk for å si det mildt.

Lenke til kommentar
Moderatorer burde endre trådtittelen da dette er misvisende informasjon som skader Funcom. Fikk det inntrykket av at Funcom kom til å ble nedlagt da jeg leste tråden her.

Det gjør bare nye spillere veldig usikre på spillet.

Uhm, om Funcom henger i en så tynn tråd som det du vil ha det til, hvorfor skal man pusse på virkeligheten? Er det slik at alle skal bli representanter av Funcom, også ha på seg karneval masker? Om en slik overskrift vil ha noe som helst å si på AoC sin fremtid, ja da er det ikke mye fremtid.

Lenke til kommentar
De sender faktisk ut slike gjestenøkler selv til de som har sluttet å spille og sitter med stengt AoC-konto.

jeg avsluttet min wow konto for snart ett år siden, jeg får fortsatt blizzard mails. Det er vel også naturlig å send eu til alle som har kjøpt spillet, er to måneder siden release, selv om personen har fryst kontoen kan han ha venner/bekjente som vil prøve. Pycnopodia er det største attention whore på forumet, som han viser gang på gang i sine enorme overdrivelser og halvsannheter i store svart-hvitt tråder han lager.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...