Steina Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hei, jeg ønsker meg noen gode spill til xbox-en som man kan spille sammen med en kamerat. Jeg har allerede "Fight Night round 3", som jeg synes er svært bra. Dette er vistnok ikke split screen, men så lenge man kan spille 2player samtidig på samme konsoll, så går det bra. Et skikkelig bilspill hadde også vært genialt. Jeg har nettopp kjøpt "GRID", da dette er av typen bilspill jeg liker, et som er litt mer realistisk av seg, og bilen faktisk går istykker når du krasjer. Dette er vistnok ikke split screen, skuffende nok. Jeg har prøvd demo av Colin McRae Dirt, men dette blir for arkade for min smak. Jeg har også prøvd demo av "Army of Two" og synes dette var et veldig bra spill, selv om at "First Person Shooters" ikke er av noen favoritt når det kommer til konsoll. Kan dermed også utelukke "HALO 3", som jeg har hørt at skal være svært bra. "Halo 3" har vel split screen såvidt jeg vet. .. Så, da åpner jeg for alle slags mulige forslag egentlig. Trenger ikke begrense forslagene kun etter mine ønsker, da dette vil være til hjelp for andre også som ser etter gode spill med split screen. Edit: Satte feit tekst på spillene jeg nevnte som har 2player, kun for ordens skyld. Endret 1. august 2008 av Steina Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Du kan jo prøve demoene av PGR4 og Forza 2. Av andre spill jeg har så syns jeg Dead or Alive, The Outfit, Table Tennis og Lego Star Wars er fine spill for 2 personer. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Lego Star Wars Haha, ja, jeg prøvde denne demoen, men jeg ble sittende fast på den første hindringen i spillet eller noe. Hvis jeg kommer meg igjennom den demoen en dag, så må jeg kanskje vurdere det spillet. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Har du Xbox 360 å ikke vil spille FPS spill. Så har du bommet totalt på konsollvalget. Skaff deg en Wii. I tilleg er det veldig få spill utenom skytespillsjangeren som har Split Screen. Hva med Gears of War? TPS, eller liker du ikke denne sjangeren heller? Kan også anbefale Simpsons the game. Morsomt om du spiller med venner, ikke morsomt alene. Endret 1. august 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Tredjepersons skytespill er noe jeg liker bedre ja. Jeg har prøvd Gears of War på PC, men dette synes jeg var tragisk ensformig. Jeg kjøpte Xbox360 i hovedsak for å spille GTA4, Fight Night og Assasins Creed. Samt til bruk som Mediasenter, men fant raskt ut at Mediasenteren her ikke er noe bedre enn den i Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå