Zapticon Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Når ein fyrst har begynt med Guitar Hero, føler eg det blir vanskeleg å gi det opp til fordel for Rock Band. Er nok ein vanesak med notar, overdrive, HO/PO osv. Kanskje eg ville likt Rock Band betre om eg hadde gitt det sjansen, fekk eit litt dårleg fyrsteinntrykk nemleg. Men eg kjem nok til å spela GH mykje meir enn RB framover, har stor tru på GH4. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg begynte og spille Guitar Hero. Etter at jeg hadde spillt Rock Band ville jeg ikke spille Guitar Hero igjen . Lenke til kommentar
Nyhusern Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Jeg begynte og spille Guitar Hero. Etter at jeg hadde spillt Rock Band ville jeg ikke spille Guitar Hero igjen . Jeg har spilt GH3 enstund, men etter at RB kom så var det ikke snakk om hva jeg syntes var mer intressant og bedre. Hvorfor er fordi jeg bryr meg om noter og det at jeg merker riktighetene i låtene. Kan ta et eksempel også! Mr. Herman li fra Dragonforce har til og med sagt at notene i GH3 er alt for overdrevet, selvom låta i seg selv ikke er lett å spille på en ekte gitar så er det langt over for mange noter i GH3 Vel folka får spille det dem mener er mest morro, for min del vinner RB lett! Er også ganske kos å tenke på at rock band skal ha ut over 500 låter før året er omme mens GH4 kommer ut med bare 80+ kanskje 20 DLC .... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vel folka får spille det dem mener er mest morro, for min del vinner RB lett! Er også ganske kos å tenke på at rock band skal ha ut over 500 låter før året er omme mens GH4 kommer ut med bare 80+ kanskje 20 DLC .... I fare for å gjenta meg sjølv, kvar har du funnet denne informasjonen om kor mykje DLC som kjem til GH:WT? Alle ser ut til å vite dette ganske nøyaktig utan at nokon har ei einaste kjelde. Eg har akkurat fått GH3 på PC og koser meg med eit gratis utval på hundrevis av custom låter. Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Vel folka får spille det dem mener er mest morro, for min del vinner RB lett! Er også ganske kos å tenke på at rock band skal ha ut over 500 låter før året er omme mens GH4 kommer ut med bare 80+ kanskje 20 DLC .... I fare for å gjenta meg sjølv, kvar har du funnet denne informasjonen om kor mykje DLC som kjem til GH:WT? Alle ser ut til å vite dette ganske nøyaktig utan at nokon har ei einaste kjelde. Eg har akkurat fått GH3 på PC og koser meg med eit gratis utval på hundrevis av custom låter. Det er jo bare noe mange antar etter dårlig erfaring med GH3 . Jeg tviler også på at GH: WT får noe særlig med DLC, men vi får vente og se Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. august 2008 Del Skrevet 7. august 2008 Eg synest GH3 har fått mykje bra DLC, ikkje det store utvalet, men mykje av det er veldig bra. Lenke til kommentar
thebull Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Jeg har dette spillet og jeg synes det er drit fett. Du blir ikke like fort lei av det som gitar hero, fordi du kan synge og spille trommer OG spille gitar. Det eneste problemet er hvor du skal ha insturmentene når du ikke spiller, hvis du spiller inn i stua :S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 (endret) Jeg har dette spillet og jeg synes det er drit fett. Du blir ikke like fort lei av det som gitar hero, fordi du kan synge og spille trommer OG spille gitar. Det eneste problemet er hvor du skal ha insturmentene når du ikke spiller, hvis du spiller inn i stua :S Og du kan spele bass. Edit: Noko ein for øvrig kan i GH3 og når eg tenker meg om. Endret 30. august 2008 av Zeph Lenke til kommentar
Blausen Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Er det slik at det ikke er med bass-gitar i den pakken man kjøper? Må kjøpe en gitar ekstra? Funker guitarhero gitarene til 360 med spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg