Joachim_F Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Cursed Mountain er et Wii-eksklusivt grøsserspill som foregår i Himalaya. Les mer Lenke til kommentar
Kaffeleif Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Høres spennende ut, håper bare de ikke overdriver bruken av wiimoten. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Høres interessant ut, men jeg håper de ikke overdriver med wii-moten. De bør absolutt ikke bruke wiimoten til alt mulig tull kun fordi de kan. Lær av Super Mario Galaxy. Wiimoten bør utnyttes til det fulle, men på en diskre måte man ikke legger merke til. Lenke til kommentar
Ziltoid Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Håper de klarer å holde det de lover. Må nok litt mere til enn konseptbilder før jeg bestemmer meg om hva jeg syns. Et annet spill i samme sjanger som er verd å sjekke ut er Fatal Frame IV: Mask of the Lunar Eclipse. Sjekk ut IGNs preview av det her. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kan være kult dette. Ser for meg å styre lommelykten rundt i mørket... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Avidgamer, ta en titt på Project Zero 4. Ikke bare er det en vanvittig skremmende serie, men siden nr 4 er eksklusivt til Wii styrer vi kameraet med wiimoten. Får de det rett kan det bli et av de mest skremmende spillene noensinne. Og jada, selvsagt gleder jeg meg noe voldtsomt. Lenke til kommentar
jonna123 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Kanskje dette er spillet som kan få meg til å kjøpe Wii. Wii får se.. Endret 1. august 2008 av jonna123 Lenke til kommentar
Bikkebakke Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Kan være kult dette. Ser for meg å styre lommelykten rundt i mørket... Det hadde vært drit kult! :O Viss det blir slik, så blir det sikkert eit kjøp her og. Wiimote som lommelykt: Endret 2. august 2008 av Bikkebakke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg