Niram Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har Sapphire 3870x2, og har planer om å skaffe meg 4870x2 før jul. Kan de kjøre sammen i Crossfire X? Og vil det bli stabilt? Lenke til kommentar
ArneJ. Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har Sapphire 3870x2, og har planer om å skaffe meg 4870x2 før jul. Kan de kjøre sammen i Crossfire X? Og vil det bli stabilt? Ser dårlig ut med det. Lenke til kommentar
mofopop Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Må jeg ha et crossfire hovedkort for å utnytte begge kjernene, eller slipper man det på disse siste modellene? Endret 1. august 2008 av mofopop Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Må jeg ha et crossfire hovedkort for å utnytte begge kjernene, eller slipper man det på disse siste modellene? Nei. Meget akseptable priser, men vil garantert synke i kort tid etter launch. Lenke til kommentar
anordne Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Må jeg ha et crossfire hovedkort for å utnytte begge kjernene, eller slipper man det på disse siste modellene? Nei. Meget akseptable priser, men vil garantert synke i kort tid etter launch. Altså nei man trenger ikke CF hk for å kjøre disse dual chip kortene. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 nope det gjør man ikke, den har egen chip til det=) Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kommer dette til å dukke opp i norske butikker neste uke, tro? Lenke til kommentar
Sam_Oslo Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ja foreløpige tror alle (inkludert Nvidia) ikke før 12. aug., og nettopp derfor kan ATI finne på å slippe den neste uke, bare for å ta Nvidia på sengen. Vi får vente og håpe. Lenke til kommentar
GCardinal Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja foreløpige tror alle (inkludert Nvidia) ikke før 12. aug., og nettopp derfor kan ATI finne på å slippe den neste uke, bare for å ta Nvidia på sengen. Vi får vente og håpe. Håper bare det blir nok av de på lager oss diverse nettbutikker. f.eks. lager status ved GTX280 var veldig bra - flere merker og 10-20 stk av hver. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja foreløpige tror alle (inkludert Nvidia) ikke før 12. aug., og nettopp derfor kan ATI finne på å slippe den neste uke, bare for å ta Nvidia på sengen. Vi får vente og håpe. Du har et poeng, men det blir ren spekulering. Krysser fingrene for at du får rett uansett Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jeg håper i grunn det er rett at det kommer før 12. aug. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå