Ceridwen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Har hatt dette mange ganger. Noen ganger ser jeg ekle, forvridde mennesker som står og ser på meg. Jeg visste at de ikke egentlig var der og at de helt sikkert tilhørte en drøm, men jeg kunne ikke bevege meg, så jeg lå liksom der tvunget til å se disse menneskene, selv om jeg var helt våken ellers. En gang var jeg helt overbevist på at mamma ropte og skrek på meg, og at hun prøvde å vekke meg, men jeg kunne ikke bevege meg. Da jeg tilslutt våkna, var det ingen i huset. En annen gang var jeg helt overbevist over at noen strøk hånden sin over ryggen min. Litt ekkelt, men egentlig aldri vært direkte redd for fenomentet, selv om jeg ikke ante hva det var for noe. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Trådstarter: Da vil jeg anbefale deg å se denne videoen. http://video.google.com/videoplay?docid=86...mp;q=&hl=un Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Lå og prøvde å fremprovosere søvnparalyser med snooze-knappen her nå nettopp. Fikk det litt til, men de gikk raskt over. Kan hende jeg bare drømte at jeg hadde søvnparalyse. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 17. august 2008 Del Skrevet 17. august 2008 Har opplevd dette bare en gang. Føltes som jeg plutselig våknet (lys våken) og kunne bevege øynene, men resten av kroppen var helt lammet. Dette er vel en glidende overgang mellom søvn og våken hvor enkelte deler av hjernen er "våken", mens den delen som styrer musklene fremdeles er i drømmeland. Er det vanlig at man kan bevege øynene under paralysen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå