Gå til innhold

Problemer med 500gb mybook..

Anbefalte innlegg

Kjøpte denne here disken fra netshop for en stund siden (Western Digital My Book 500GB USB

Essential Edit. 2.0 7200RPM/16MB)for bare en mnd siden. Men plutselig i går, så ville den ikke funke. Den er likson helt død. Hører ingen lyd fra den. og lyset i fronten funker hellr ikke. Hva kan jeg gjøre med det? Går det ann å levere den tilbake til Netshop, og vil jeg da miste innholdet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-wtZtqAvs

du kan levere den tilbake til netshop ja og be om en ny mybook.

Du vil da miste innholdet ja. Det kan hende de vil la deg få backup av det siden det er 1 måned siden den ble kjøpt men tviler på det og da tar de et ganske fint gebyr for og gjøre sånne ting.

Sjekk at du har koblet til alle strøm kablene og usb kontakter og alt. Test også med en annen usb kabel vis du har for med min eksterne så stoppet plutselig 1 av kablene og fungere faktisk.

På noen eksterne harddisker er det en på knapp bakpå sjekk at du har skrudd den på.

Noe du kan gjøre men noe jeg ikke anbefaler for du vil miste garantien kanskje er og skru opp harddisken og koble den internt inni en stasjonær pc for og få ut tingene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...