swea Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg skal kjøpe GPS ganske snart, og trenger en som kan lagre kjøreturer i en logg for senere å kunne hente fram hver kjøretur for overføring til kjørebok, enten manuelt eller elektronisk. Er det noen som vet om modeller som har dette? Har ikke funnet andre enn Navigon som har slikt. Lenke til kommentar
Ekko Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg skal kjøpe GPS ganske snart, og trenger en som kan lagre kjøreturer i en logg for senere å kunne hente fram hver kjøretur for overføring til kjørebok, enten manuelt eller elektronisk. Er det noen som vet om modeller som har dette? Har ikke funnet andre enn Navigon som har slikt. et finnes noen som hjar laget en ekstrasoftware til Tomtom, tripmaster, som logger turen din i ulike formater. Jeg har tomtom og har installert tripmaster, men har ikke prøvd denne funksjonen enda. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tripmaster fungerer veldig bra til tomtom. Du kan legge ruten inn i f.eks google map, og se hele ruten med hastighet osv. Ellers har Garmin 760, som jeg har hatt, sporlogg. Lenke til kommentar
swea Skrevet 5. august 2008 Forfatter Del Skrevet 5. august 2008 Hvordan virker det, hva gjør jeg i praksis? Trenger noe som gjør at jeg kan lese av kjøreturer med tilhørende distanse i ettertid. Tripmaster fungerer veldig bra til tomtom. Du kan legge ruten inn i f.eks google map, og se hele ruten med hastighet osv. Ellers har Garmin 760, som jeg har hatt, sporlogg. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 6. august 2008 Del Skrevet 6. august 2008 Tripmaster kan du lese mer om her: http://tomtom.nystul.no/forum/viewtopic.php?t=5476 Hvordan det fungerte med Nuvi'en, husker jeg ikke lengre. Er en stund siden jeg hadde den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå