Rasmuuuuus Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei! Jeg kj;pte meg iPhone fra en stund siden, og plutselig slo den seg av. For ikke startet den. Den er ikke batteri tom eller noe slik. Noen goe tips? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hei! Jeg kj;pte meg iPhone fra en stund siden, og plutselig slo den seg av. For ikke startet den. Den er ikke batteri tom eller noe slik. Noen goe tips? Regner med du har plugget den til strøm for å se om den starter da. Du kan holde inne av/på knappen og home knappen samtidig. Da skal iPhonen restartes. Om denne er kjøpt i Norge så kan du jo sende den inn på garanti. Om du har kjøpt den for så å låse den opp er jeg usikker på om du har så mange rettigheter. Lenke til kommentar
esoteric Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ellers har du også steder som tar service på iphone tekniker24 & dripod Lenke til kommentar
µT. Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Før du sender telefonen noen steder, så kan det være en idé å gjenopprette i iTunes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå