Sinsen Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Hei, jeg leter etter en pen klapptelefon til kona. Kravene til funksjoner er ikke så store, men et greit kamera og noe lagringsplass (eventuelt minnekort) er fint. Den bør helst ikke koste så mye over 2000 kroner. Det beste jeg har funnet til nå er SE z770i, den er overkill funksjonsmessig, men ser i alle fall pen ut. Noen andre forslag? Takk! Endret 1. august 2008 av Sinsen Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Den du har funnet er jo en kjempegod kandidat! Men se også på Nokia 6555: Gode knapper, mulighet for minnekort og 1,3MP kamera. Ikke all verdens, men den fåes i rødt og gull, noe som har gjort endel salg i butikken der jeg jobber Lenke til kommentar
basip Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Madammen min liker veldig godt sin Sony Ericsson z610i men det spørs om denne fortsatt er mulig å kjøpe på nett.. Ellers har man jo SE z310i . Men denne er kanskje litt simpel? Min mor er iallefall strålende fornøyd med den (45 år) Samsung har jo endel pene også. Lykke til med jakten! Endret 1. august 2008 av basip Lenke til kommentar
Sinsen Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 z610 hadde vært helt perfekt utseendemessig, men den så ikke ut til å være så lett å få tak i... men, Nokia 6555 overrasket, jeg trodde Nokia for det meste hadde ganske stusselige klapptelefoner. Jeg ser ingen tester av den her, skal den være ok? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå