Gå til innhold

40-42" LCD til Blu-ray, PC og spill

Anbefalte innlegg

Hei, trenger litt input.

Skal kjøpe en TV som skal brukes til følgende ( i prioritert rekkefølge)

1. Jeg laster ned mye og vil se dette rett på TV`en. Trenger jeg noe mer en DVI? Vil serier ol som ser bra ut på en 20" pc-skjerm se bra ut på TV?

- i denne forbindelse vurderer jeg også en multimedia HD som LaCie LaCinema Erfaringer? Kan noen bekrefte/avkrefte om denne virkelig ikke kan koples til PC og TV samtidig?

2. Xbox. Har alle TV`er fra Samsung "Game Mode"? (det høres så bra ut) :!:

3. Se film med blu-ray. Jeg liker godt å se film men er ingen fantast.

Jeg kunne også godt tenkt meg å surfe på TV`en. Hvor bra er det blitt? Jeg skjønner at en PC-skjerm er bedre men er det masete å burke TV`en på nett? Kan jeg for eksempel spille poker på TV`en? :cool:

Jeg sitter ca 3-4 meter unnna. Vil 40" være en bra størrelse? Er det en måte å regne seg frem til idealstørrelsen på?

Jeg er villig til å bruke 10-13k uten at denne rangen er avgjørende. Jeg er ute etter en TV med good value.

Det ble for mange spørsmål på en gang dette her, men hvis dere har svar på et par av dem så er jeg happy! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, trenger litt input.

Skal kjøpe en TV som skal brukes til følgende ( i prioritert rekkefølge)

1. Jeg laster ned mye og vil se dette rett på TV`en. Trenger jeg noe mer en DVI? Vil serier ol som ser bra ut på en 20" pc-skjerm se bra ut på TV?

- i denne forbindelse vurderer jeg også en multimedia HD som LaCie LaCinema Erfaringer? Kan noen bekrefte/avkrefte om denne virkelig ikke kan koples til PC og TV samtidig?

2. Xbox. Har alle TV`er fra Samsung "Game Mode"? (det høres så bra ut) :!:

3. Se film med blu-ray. Jeg liker godt å se film men er ingen fantast.

Jeg kunne også godt tenkt meg å surfe på TV`en. Hvor bra er det blitt? Jeg skjønner at en PC-skjerm er bedre men er det masete å burke TV`en på nett? Kan jeg for eksempel spille poker på TV`en? :cool:

Jeg sitter ca 3-4 meter unnna. Vil 40" være en bra størrelse? Er det en måte å regne seg frem til idealstørrelsen på?

Jeg er villig til å bruke 10-13k uten at denne rangen er avgjørende. Jeg er ute etter en TV med good value.

Det ble for mange spørsmål på en gang dette her, men hvis dere har svar på et par av dem så er jeg happy! :thumbup:

Sjekk ut Sony W4000 og de nye modellene til Samsung! 9 Serien til Philips er også verd å sjekke ut, men skal du ha 40" så ligger den litt over din prisklasse.

Lenke til kommentar

Takk for svar.

Du sonet deg rett inn på mine kandidater. :thumbup:

Jeg fant nemlig en test på Din Side som var midt i blinken for meg. Samsung LE40A656 fra den nye 6 serien og den visstnok så populære Sony Bravia W4000

Sony`en har et bedre sortnivå, men blir i mine øyne flatbanket av Samsung på design.

Tilkoplingsmulighetene er omtrent det samme. Begge har USB-port og 3/4 x HDMI.

Heller mot Samsung men ønsker svært gjerne å høre hva dere synes om disse to opp mot hverandre. Er det bare en smaksak eller er det en som skiller seg litt ekstra ut basert på kriteriene mine i åpningsinnlegget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...