Concker Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Handle: Concker / Retro Navn: Daniel Sommer Alder: 17 (91 mod) Om meg selv: Jeg er en trivelig gutt som bor på østlandet, nærmere bestemt toten. jeg har i overkant av 4 års erfaring innen cs. jeg er en aktiv spiller, som gir 100%, og satser. jeg jobber knallhart mot målene vi setter i clanen. Spillestil: Vil si min spillestil er ganske "All-Around" tho har min favoritt klasse innen scout. men har det meste av unlocks og kan spille det meste. Skill: Uvist her for min del. har ligget på mid/high i cs over lengre periode. men har ikke så mye erfaring innen tf2. men dette kommer seg jo fort. har spilt et par pcw'r og ser ut til og fungere supert. Hva klanen kan forvente av meg: Jeg er en satsende, aktiv spiller som gir alt. jeg bidrar med alt jeg kan til clanen. Hva jeg krever av dere: Dere skal gi alt, være aktive og satsende. men man skal ha det morro også Dere skal ha en høy "mental alder" og ikke noen shitkids som whiner, klager og dreper stemmningen Dere skal ikke klage på spillere men oppmuntre dem og hjelpe dem. Jeg er mest på utkikk etter en pcw clan her. helst en clan med egen server som spiller public og pcw. ventrilo som komunikasjons middler skal være på plass. Kontaktinfo : - Du kan finne meg på #Norge.css #Catch-gamer #csshubben @ quakenet - Sende meg en PM på Catchgamer.no - sende meg en mail: [email protected] - Msn: [email protected] - Steam: Daniel16 Lenke til kommentar
realnils Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ser bra ut dette. Vi kan jo snakkes og kanskje spilles en gang, skal starte en norsk klan ganske snart. Har nok folk, men backups er kjekt å ha. Og du virker jo allsidig, noe som er enda bedre. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) QA wants u Endret 1. august 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Resistansen var først ute! hah! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå