Gå til innhold

[AoC]Hvordan skaffer dere penger på aoc fort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

yeah!

Da har jeg klart å selge og skaffe meg 30 rough leather og jeg har kjøpt meg hestetrening(får ikke brukt før lvl 40) også har jeg 1g 16s igjen til å kjøpe hest.

jeg er bare i lvl 37 fordi jeg har drevet å kødda med noen quest inne i black castle(som tok lang tid!)

Takk for all hjelpen her :)

Dropraten på krokodiller er best på rough leather!

hvis jeg dreper 3 krokodiller så får jeg 1 rough leather tilsammen (nesten hver gang!)

Lenke til kommentar

enkelt..Field of the dead, epic mode!, farm alle 12 bossene i haunted forest!. 10 -20s pr boss, eeeller, bare spring inn til sewers i nobels, den private instance zonen(den øverste på kartet, nord.), og pull en boss,spring bort til en av de blomstervasene som står der, slå på de til de eksbloderer, gjenta til bossen er død!.og voula! blå items + sølv! ;) ikke prøv på den castern til høyre, han følger ikke etter til dit han blir påvirket av eksplosjon. have fun..back next week med mere farming tips..(exploits for dere som er grønn av missunnelse :p:)

ps..lettere på 80..men fullt mulig fra 67..som DT

Lenke til kommentar

Jeg tjener egentlig ganske fett på å samle og selge rough leather.

jeg har nok til hest.

Men så er jeg jo i lvl 39 nå, og må grinde eller så prøver jeg å gjøre noen sanctom(eller hva det het) quest hvis noen blir med.

Lenke til kommentar
enkelt..Field of the dead, epic mode!, farm alle 12 bossene i haunted forest!. 10 -20s pr boss, eeeller, bare spring inn til sewers i nobels, den private instance zonen(den øverste på kartet, nord.), og pull en boss,spring bort til en av de blomstervasene som står der, slå på de til de eksbloderer, gjenta til bossen er død!.og voula! blå items + sølv! ;) ikke prøv på den castern til høyre, han følger ikke etter til dit han blir påvirket av eksplosjon. have fun..back next week med mere farming tips..(exploits for dere som er grønn av missunnelse :p:)

ps..lettere på 80..men fullt mulig fra 67..som DT

Haunted forrest var veldig effektivt, men de har fikset det nå. Nå dropper det ikke mer enn 2-3s per boss.

Lenke til kommentar
Kan man selge cotton og silk også samt rough leather til omkring samme pris eller?

Cotton tror jeg ikke har så veldig stor verdi som rough leather og silk.

Jeg har hørt av en i guilden at man kan få 5s for 1 spider silk(hvis det var det du mente), og da kan man fort tjene penger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...