Gå til innhold

Musikk: Melodisk, stemningsfull | Sensus - Forest of the Lonely |

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempejobb du har gjort her. Kom fort til å tenke på Dire Straits, så vil nok kanskje påstå at den sjangeren du befinner deg i er noe så enkelt som rock, ihvertfall en type rock.

Hvis jeg skulle gi noen tips til forbedring (må si at det er vanskelig å finne noe å klage på her ;) ) så ville jeg nok kanskje prøvd å bruke litt delay eller reverb effekt på elgitar partiet. Det føles nemlig litt tørt og skjærer litt med det ellers så myke og drømmende lydbildet du har opparbeidet.

Vil gjerne høre mer... :thumbup:

Endret av Crimson-Tide
Lenke til kommentar

Fin melodi. Bra lydbilde også, og fint med litt panning her og der :)

Syns den første beaten som kommer inn med annenhver kick og hat blir litt simpel og ikke "myk" nok i forhold til resten av musikken. Tror haten kanskje er litt for hard. Kanskje no sånn rolig visping på en snare hadde vært det beste, men det er kanskje litt vanskelig å få til, så hva med en ride eller noe sånt?

Endret av Asbjørn H
Lenke til kommentar

Takk! Er allerede litt reverb på gitaren men det er fra forsterkeren.

Det blir kanskje litt for lite ja... Skal prøve litt reverb der. :)

Gitaren ble tørrere straks jeg tok på meg headsettet. Det var en slags naturlig reverb i høytalerne mine og rommet mitt...

Anngående beaten er jeg veldig enig. Er litt vanskelig å få til noe sånt... Men jeg har en del lyder som kanskje kunne funka.

Er veldig glad for responsen. Vet nå at jeg skal jobbe en del mer med denne låta, og kanskje lage noen nye låter... Fortsette prosjektet. :)

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Jeg digget denne sangen, men jeg likte ikke variasjonen så godt synes det var synd at "punchen" i trommene forsvannt helt, men det hadde vel kanskje blitt for grøtete lydbilde dersom de skulle fått dominere like mye.:) Ellers er dette bra jobbet. Gleder meg til å høre mer fra deg og håper det blir i samme stil..

Freebird!..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...