ecko Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 jeg tenkte jeg skylle bytte pæren i speedometret til mt5 en fra dette http://www.mc-deler.com/detail.asp?Db=H100...p;Vn=MCD-041001 til ei blå pære. jeg tror den er sterkere enn den orginale også blir det kulere med blått lys. den nye har helt andre mål og jeg aner ikke hvor mange V eller W den er på. kan jeg ødelegge strømsystemet på mopeden med å gjøre dette? Lenke til kommentar
thabech Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 i verste fall så vil ikke lyspæren lyse i hele tatt.. På honda mt5 er det 6v ledningsnett, dermed må du ha 6v pære.. Hvor mange watt bør du sjekke opp med den du har nå, gjør ikke no om den er høyere eller lavere bare det ikke blir for stor forskjell. På andre, oftest nyere mopeder er det 12v ledningsnett. Lenke til kommentar
ecko Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 jeg har et voltmeter med noen funksjoner, kan jeg bruke det til å finne ut om det vil gå? Lenke til kommentar
Raines Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 kommer nok til å funke så lenge pæren er lik den du har fra før. men siden du synes det er kult med blått lys og du har mt5. hvorfor ikke bare åpne lyktehuset og ta ut parkeringslys-pæra og skifte den ut med blå pære eller som jeg gjorde, fant en blå sprittusj og farga pæra blå. funka hos meg iallefall. da beholder du både vanlig lys og langlys. og føler du for å råne kan du sette på blått park-lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå