Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Kombinasjonen venner- kjæreste.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har et problem. Jeg har en veninne som har en type som etter min mening er veldig beskyttende å som jeg ærlig talt ikke liker i det hele tatt uten at jeg skal gå for mye innpå det. Saken er at jeg (som også har kjæreste) ikke får lov til å være men veninnen min uten at det er en "barnevakt" (en 3. person) tilstede (må være jente).

Jeg har store vansker med å godta det å vi krangler ganske ofte ang. dette emnet, men hun ser ikke helt det store problemet siden vi tross alt får være ilag. Vi har ikke på noe tidspunkt hatt noe seksuelt forrhold eller vert noe mer enn bare venner å dette gjelder alle gutter så det har ikke noe med saken å gjøre. Jeg har vel kommet frem til at han rett å slett ikke stoler på hun.

Jeg føler at dette problemet bare fører oss lengre å lengre ifra hverandre å siden jeg ikke vil miste en god veninne står jeg nå rådløs for hva jeg skal gjøre. Er det bare jeg som er psykopatisk å irrasjonell når jeg mener at det må gå ann å skille vennskap å kjærlighet? Hos meg faller dette ihvertfall helt naturlig. Er det vanlig at det er slik som dette?

De har innimellom hatt "pauser", å hver gang uten unntak så har hun kommet til meg for å "være med meg alene". Problemet er bare at hun ikke klarer å stå for dette i ettertid så hun lyger om at hun ikke har vert med meg alene osv for kjæresten. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg ville anbefale deg å ta det skikkelig opp med med dama di, hvis du ikke engang får lov til å ha jente venner så syns eg ikke at hun er noe å halde på.

(vet ikke hvordan hun egentlig er så beklager hvis det var uhøflig)

Eller så kan du jo nekte henne å være med gutter :!:

Lenke til kommentar

Hva er problemet her egentlig? Hvorfor tar du ikke bare kontakt og snakk med typen til vennina di da? Å ikke like han fordi han er overbeskyttende ovenfor dama si er rett og slett barnsligt.

Og sefølgelig bør han være beskymret, du har dame selv og liker å henge med dama hans, du gir jo litt signaler da, som, han kan/har missforstått.

Lenke til kommentar

Det at jeg ikke liker typen hennes har absolutt ingen timeg med at han er overbeskyttende. Skrev at jeg ikke ville gå mer inn på det.

Å ikke missforstå det slik at jeg har intensjoner om å være med hun hele tiden, noe vi heller ikke er. Vi er bare gode venner. Skjønner ikke hvorfor han skal ha disse frihetene når hun ikke får lov til det samme, spessielt når han er den som har vert utro mot veninnen min (noe av grunnen til at jeg ikke synes noe om han).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...