Saviorself Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Har bestilt noe mc hjelmer og diverse fra www.extremesupply.com Har sendt ordren og fått svar, men fikk mail etter en liten stund ; We are no longer accepting international credit cards due to a tremendousamount of fraud we have been receiving. Is this ok? Let me know, and I will send you our bank information. Regards,MattSales [email protected] www.extremesupply.com Jeg svarte da på mail'n og fikk svar; Dear ..... , We cannot validate international credit cards. If you would like, we can take payment via bank wire transfer, the total would be $448.92 USD. To continue with a bank wire transfer, here is the information you will need: WELLS FARGO BANK 27440 Hawthorne Boulevard Rolling Hills Estates, CA 90275 Extreme Supply ACCOUNT # 2100726401 ROUTING: 121000248 SWIFT Code: WFBIUS6S IBAN: Not Needed If Transferring U.S. Dollars Det jeg egentlig lurer på, hva er 'wired transfer' og hvordan overfører jeg pengene? Mvh Andeers! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Du tar med deg all infoen du fikk der i mailen til banken din, og sier "FIKS!!1" så ordner dem det. (tror jeg, mener jeg har gjort dette før) Er ikke noe vi bruker til vanlig i Norge, men det er en metode for å forskuddsbetale. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 hehe, TAKK! Håper det funker da Andre som har noe annet og komme med ? Lenke til kommentar
nls Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 evt gjør det over nettbanken din da det er billigere enn å bruke en papirblankett i banken. Lenke til kommentar
Saviorself Skrevet 1. august 2008 Forfatter Del Skrevet 1. august 2008 Jeg dro i banken og sa fiks Så nå skal alt være i orden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå