dracula Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg så nettopp salgstallene for Februar i USA hos cube-norge. http://www.cube-norge.no/modules....&sid=78 GC solgte dobbelt så mye i Februar enn det gjorde i Januar, det ser ut som bundle kampanjen har hjulpet veldig mye på salget. Nå må Nintendo bare fortsette den aggressive markedsføringen, så tror jeg at salget kan bli enda bedre. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Tenchu 3 has stormed this week’s all formats UK sales charts, seeing off all comers in the all-important all-formats section, sneaking (get it!?) past The Sims, which pundits thought likely to make a recovery. GameCube sales again rose in week-on-week comparisons, this time by a further 5%, no doubt buoyed by the release of the hotly anticipated Super Monkey Ball 2 and the continued success of Capcom’s Resident Evil 0. Xbox slipped another 5%, a fact that has surprised many given the much-heralded launch of Xbox Live last week, and the media attention it gained. Perhaps certain retailers will begin to re-think their current videogame shelf-space strategies in the next few months… Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 http://www.itavisen.no/art/1300773.html Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 kjipt om nintendo går konk istedenfor xbox, det har alltid vært masse utrolig kule spill til nintendo sine konsoller. Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Haha hvis du trur Nintendo går konk så er du ute å kjøre, det er de som tjener mest på dette markede. Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 ta det med ro snømannen... De går ikke konk... De tjener fullt av penger så det er ikke noe problem... Lenke til kommentar
chaOs Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 gc selger som hakka møkk i japan og resten av asia Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 20. mars 2003 Del Skrevet 20. mars 2003 hmm, føler liksom at jeg ikke har noe å komme med her, siden jeg ikke har spilt så mye på noen av dem, men jeg synes NGC hadde mye bedre kontroll, jaffal... var skikkeli kult med analoge skulderknapper, har ikke ekskassa også det? sverger stadig til PS2, jeg da... synes faktisk den har det kuleste designet oxo... kan jo brukes som pynteobjekt i stua, den... Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 x-box'n har analoge skulderknapper, men du merker klar forskjell hvis du trykker de helt inn... Der har GC en liten artig sak som kommer til nytte i en god del spill... Tror ikke x-box'n har det... Lenke til kommentar
Our_Kid_X Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Hey! Jeg skjønte ikke helt hva du mente om xbox-kontrolleren egentlig, Fishbone? De fungerer i hvert fall slik at du får veldig gode nyanser f.eks. når du skal bremse og gasse opp i bilspill, eller hvor tett du skyter i f.eks. Mechassault. Men, som sagt, jeg skjønte ikke egentlig helt hva dere snakket om... Hej då... Lenke til kommentar
FishBone Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Nei, da har du sikkert ikke prøvd GC kontrollen, men det er greit. GC kontrollen har trykkknapper etter at den analoge delen er ferdig. Jeg syns de bruker det veldig bra i blant annet i Luigi's Mansion. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå