Upsaker Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jaja, var ute for å fange sommeren igår uten å komme hjem med noe stort som vanlig. Leker fortsatt med store blendere og ny fastoptikk. Dette bildet gir meg egentlig ikke så mye, kanskje kunne det gjort seg på veggen hvis det var enda smalere. Allikevel føler jeg for å vise det frem helt uten grunn. Fyr løs Lenke til kommentar
Eirikant Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 jeg synes faktisk ikke det er så galt. Men skulle gjerne hatt vekk det uklare gresser i forgrunnen, og croppa det litt på toppen. Ellers hadde jeg fått veldig fin sommer stemning av det:) Og kanskje litt mer farge på himmelen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Synes det er ubehaglig fordi det er så uklart hva fokuset er på Lenke til kommentar
Upsaker Skrevet 31. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2008 Ny versjon, litt mer crop og litt mer å se på i highlightsene. Utrolig spennende tittel Synes det er ubehaglig fordi det er så uklart hva fokuset er på Tror jeg kan være litt enig i det, kunne godt blendet det ned en smule. Exif er: Camera: Canon EOS-1D Mark II N Exposure: 0.001 sec (1/800) Aperture: f/1.2 Focal Length: 85 mm ISO Speed: 50 Lenke til kommentar
bjornast Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Synes det er ubehaglig fordi det er så uklart hva fokuset er på Tror det igrunn er den følelsen jeg sitter igjen med også.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå