fjeddiu Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg har tenkt å kjøpe en bil til jeg blir 18, og hadde da tenkt på en bmw, mercedes eller noe lignende. Jeg har øvelses kjørt i en peugeot 406, 1.8 bensin nå, og vil over til noe litt heftigere. Ingen harry/mursteinbil (volvo 240 osv.. u know). Tenkt også på en audi, peugeot 405. Det er viktig for meg at biler tar seg ut, derfor sikter jeg mot bmw eller mercedes. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Hehe... BMW og Mercedes er vel ikke de billigste merkene du kunne valgt. En god tommelregel; If it's cheap and fast, it's not reliable. If it's cheap and reliable, it's not fast. If it's fast and reliable, it's not cheap. Så, en BMW / Mercedes med mye power til under 20k har sannsynligvis noen andre lyter som må utbedres. Men sjekk autodb, kan hende du finner noen funn der! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 If it's cheap and fast, it's not reliable. You said it: CItroën CX Gti Citroën XM Turbo Saab 900 Turbo Saab 9000 2,3 Peugeot 205 Gti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå