Catkin Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Phax: Åhåh, naw. Du snakker som om dette gjelder alle og en hver. Ikke alle som har hatt uflaks som deg, altså. Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Phax: Åhåh, naw. Du snakker som om dette gjelder alle og en hver. Ikke alle som har hatt uflaks som deg, altså. Ja det kalles generalisering. Og det var som sagt satt veldig på spissen, og mest ment humoristisk. Men et snev av sannhet skal jeg ikke nekte for at det er i det.. Du er forresten for ung til å falle inn under dette. For deg er jo sex fortsatt nytt og spennende. Lenke til kommentar
Gordion Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Er nok ikke til å skjule at kravet hos gutter på fest ligger langt under kravene til jenter. Å si at vi ikke har noe krav er vel å ta litt i, må iallfall si det for min egen del. Har ved flere anledninger på fest måtte dytte bort jenter for at de rett og slett ikke tar et nei for et nei. Tydelig at jenter er vant til at det bare er å forsyne seg Så der har du egentlig svaret. Jenter får stort sett det de vil ha, gutter må finne på ett eller annet smart evt. være heldig for å få seg noe på fest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Trådstarter bryter desverre reglene for gjesteposting, derfor stenges tråden. Gjesteposting skal brukes om temaer som er av sensitiv og/eller alvorlig art. Om trådstarter ønsker å fortsette å diskutere slike saker, anmoder jeg han/henne til å registrere seg med en vanlig bruker på forumet. Om noen ønsker å fortsette diskusjonen i tråden er det helt frem å opprette en ny tråd. Endret 1. august 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg