Gjest Gjest Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg (jente) og en kompis satt og diskuterte i kveld, og jeg vil ha flere personers meninger. Se for dere at dere er på fest, og at dere prater med en gutt/jente. Vil det være lettere for jenter å "få en gutt til sengs" enn motsatt? Hvilke krav setter dere til sex på fest? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 er rimelig sikker på at det vanligvis vil være lettere for en jente å få en gutt til sengs enn motsatt, spessielt dersom gutten er i puberteten og uten kjæreste, da er de jo stormkåte. Jeg har ikke så spessielt mange krav til sex på fest, er seffølgelig bra dersom begge er edru og vet hva de vill, men dersom man er dritings så er det ike så lett å styre seg da. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Definitivt lettere for en jente å "få seg noe", enn for gutter. Personlig, så vil ikke jeg ha sex på en fest. Jeg vil først bli kjent, for så og bli sammen, og SÅ ha sex... ... Er vel litt tradisjonell... Lenke til kommentar
neadii Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Personlig, så vil ikke jeg ha sex på en fest. Jeg vil først bli kjent, for så og bli sammen, og SÅ ha sex...... Er vel litt tradisjonell... Føler at jeg også er sånn. Har ikke hatt sex enda da, er 17. Men om det skjer på fest så skjer det da, selv om jeg helst gjøre det med en jeg kjenner godt og helst er sammen med. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja. Det er nok helt klart lettere for ei jente å få en gutt til sengs, om det virkelig er det hun ønsker å oppnå. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja. Det er nok helt klart lettere for ei jente å få en gutt til sengs, om det virkelig er det hun ønsker å oppnå. Støttes. Gutter er enkle dyr, spesielt i fylla Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 For å si det sånn: hadde du spurt han kompisen din i går hadde han kledd av seg på flekken. Selv uten festen. Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hehe Men jeg tenker.. har ikke gutter standarder i fylla? Det er det som er så merkelig. Skjønner ikke hvordan de bare kan ha sex med den første jenta som spør? Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Men jeg tenker.. har ikke gutter standarder i fylla? Åh, de fleste gutter har ikke standarder ellers heller hvis det er snakk om å få seg noe uten å streve altfor mye for det Det er ikke dermed sagt at man kunne hatt lyst til å være sammen med dama man har lyst til å ha seg med. Endret 1. august 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hehe Men jeg tenker.. har ikke gutter standarder i fylla? Det er det som er så merkelig. Skjønner ikke hvordan de bare kan ha sex med den første jenta som spør? Det er jo ganske enkelt fordi gutter liker og ha sex. I motsetning til jenter flest som egentlig bare ser på det en byrde som må utføres, og når de først har sex så er det viktig og få frem at dette er en gave som de gir gutten for å være snill. Og den som mottar har bare med å være takknemmelig! Lenke til kommentar
Gjest Guest_ts_* Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er jo ganske enkelt fordi gutter liker og ha sex. I motsetning til jenter flest som egentlig bare ser på det en byrde som må utføres, og når de først har sex så er det viktig og få frem at dette er en gave som de gir gutten for å være snill. Og den som mottar har bare med å være takknemmelig! Altså, jeg ser ikke på det som en byrde å ha sex. Det er vel å sette det litt på spissen, syns du ikke? Greia er at jeg (og de fleste andre jenter jeg kjenner) ikke vil ligge med noen jeg ikke finner seksuelt attraktiv. Lenke til kommentar
Ville Vonca Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det er jo ganske enkelt fordi gutter liker og ha sex. I motsetning til jenter flest som egentlig bare ser på det en byrde som må utføres, og når de først har sex så er det viktig og få frem at dette er en gave som de gir gutten for å være snill. Og den som mottar har bare med å være takknemmelig! Er det virkelig den oppfatningen du har? ... eller kanskje det er jeg som er helt på jordet? Lenke til kommentar
phax Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Altså, jeg ser ikke på det som en byrde å ha sex. Det er vel å sette det litt på spissen, syns du ikke?Greia er at jeg (og de fleste andre jenter jeg kjenner) ikke vil ligge med noen jeg ikke finner seksuelt attraktiv. Åå når du er i midten av 20 årene og har vært sammen med partneren din i en 4-5 år sier du nok neppe det samme! Men joda, det var selvsagt satt veldig langt frem på spissen. Jeg og gutter flest vil nok ikke ligge med noen som vi ikke finner seksuelt attraktiv. Det handler vel strengt tatt mer om at vi finner ganske mange seksuellt attraktiv, spesiellt med ølbrillene på. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Generelt sett ligger nok standarden lavere hos gutter sammenlignet med jenter, men det er jo selvsagt ikke dermed sagt at alle gutter ikke har standarder... Men, men, henger du med et lass med stygge gutter så blir det nok sjeldent et 'nei' til svar... Når det kommer til de pene så kan de igjen lettere si 'nei' da de kan velge litt blandt jentene... Jeg tror sex-aksept er mer avhengig av utseende på involverte personer fremfor kjønn; Altså, forholdet mellom utseendet på to involverte personer. Edit: Legger til følgende påstand: Gutter generelt sett er styggere enn jenter. Jenter generelt sett bryr seg om utseendet i større grad + bruker sminke. Ergo, gutter stiller svakere på tiltrekningsmarkedet og må ta til takke med det de eventuelt kan få. Endret 1. august 2008 av J-Core Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det handler vel strengt tatt mer om at vi finner ganske mange seksuellt attraktiv, spesiellt med ølbrillene på. Nettopp Og det skal jentene være glad for. Hadde den gjennomsnittlige gutt/mann vært like kritisk som den gjennomsnittlige jente/kvinne før man hiver seg ut i litt moro hadde det jammen blitt stille på sexfronten for ganske mange Lenke til kommentar
Nonsens Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Det er jo ganske enkelt fordi gutter liker og ha sex. I motsetning til jenter flest som egentlig bare ser på det en byrde som må utføres, og når de først har sex så er det viktig og få frem at dette er en gave som de gir gutten for å være snill. Og den som mottar har bare med å være takknemmelig! Er det virkelig den oppfatningen du har? ... eller kanskje det er jeg som er helt på jordet? Det må vel sies at jeg til en viss grad er litt enig med phax her. Slik er det for *mange* - spesielt folk som har vært i et forhold i en del år. Man får smile pent og bukke når man en gang i blant får noe av 'kona', ellers blir det garantert kjempelenge til neste gang. Jentene forventer stort sett også at menn skal ha lyst på sex hele tiden. Bare spør hvem som helst mann som har vært i et forhold og av en eller annen grunn ikke har hatt lyst på sex når kjæresten har hatt lyst. Det blir surmuling i dagesvis fremover hvis man som mann ikke har lyst en gang kjæresten er skikkelig klar for litt moro. Som jente derimot er det jo helt akseptert å si nei når man ikke føler for det (og slik bør det også være - for begge kjønn). Endret 1. august 2008 av Nonsens Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg er enig, jeg tror det er ganske lett for fine jenter å få seg et ligg i forhold til gutter, selv om kjekke karer kanskje har lett for å få seg noe de óg. Jeg skulle ønske det var omvendt, eller at det hadde vært likestilling. Lenke til kommentar
Genuine Genes Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Jeg har alltid synes, og har sagt det ofte, men sier det igjen: En av jenters aller største fordeler bortsett fra sine to fysiske "fordeler", er det faktum at de kan få sex stort sett når de vil, med stort sett hvem som helst. Jeg er jomfru selv, men har tenkt at første gang jeg har sex ikke skal bli med en random chick på f.eks. en fest. Men etter den første gangen og i og med jeg blir eldre etter hvert tror jeg ikke jeg tenker meg om to ganger om en jente jeg finner attraktiv vil ha sex med meg på fest. Om jeg er full kommer jeg sikkert ikke til å tenke gjennom det én gang en gang Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 (endret) Det er jo ganske enkelt fordi gutter liker og ha sex. I motsetning til jenter flest som egentlig bare ser på det en byrde som må utføres, og når de først har sex så er det viktig og få frem at dette er en gave som de gir gutten for å være snill. Og den som mottar har bare med å være takknemmelig! Der måtte jeg trekke på smilebåndet. Til tider kan det føles som du har helt rett. Endret 1. august 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg