Gå til innhold

Er jeg sugen eller ligger det en liten utfordring foran meg?


JoeDohn

Anbefalte innlegg

spiller for tida massevis av MKDA, og jeg strever for harde livet for å komme meg igjennom en hel arcade-runde... det kommer vel ikke som noen overraskelse at den jeg sliter mest med er Moloch, er det noen som har noen bra taktikker for å ta dette satans beistet? tok han med knivene til Kano en gang, og combo-rekka til Mavado funka også rimelig greit, men så fort jeg går opp litt i nivå så går det rett til helheimen...:evil:

 

og en ting til, det er i Krypten at jeg får nye folk, sant? ikke noen spoilere, pliz, bare et svar... har snart extra skins til ALLE folka jeg ikke har... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du åpna alle så er det jo unødvendig å si at du har mokap og blaze, dah...:p

 

uansett, de jeg liker best er vel Kung Lao's Mantis-kung-fu, Kenshi's Tai Chi (pluss force-attacka - konge!) og Scorpion sin Hapkido... Tae-Kwo-Do med Sonya går også an, men hun roter seg for lett bort i komboer som ikke hjelper for stort...

 

en annen ting, den spyinga på fatalityen til Sonya kunne de spart seg...:lol: blærk...

Lenke til kommentar
Er jeg sugen eller ligger det en liten utfordring foran meg?

 

Du er SUUUUUGEN, haha :lol:

 

haha, du kunne ikke ha kommet med en begrunnelse for sånne idiotiske utsagn, da? :grumpy: begynner å bli lei det, nå...

 

uansett, det hoppe-og-sparke-greiene funka mye bedre enn jeg trodde... så takk for den...:) jeg har unlocka Jax og Raiden nå...:D Raiden er jo mer shaittøff enn alle de andre til sammen...:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...