JoeDohn Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 spiller for tida massevis av MKDA, og jeg strever for harde livet for å komme meg igjennom en hel arcade-runde... det kommer vel ikke som noen overraskelse at den jeg sliter mest med er Moloch, er det noen som har noen bra taktikker for å ta dette satans beistet? tok han med knivene til Kano en gang, og combo-rekka til Mavado funka også rimelig greit, men så fort jeg går opp litt i nivå så går det rett til helheimen... og en ting til, det er i Krypten at jeg får nye folk, sant? ikke noen spoilere, pliz, bare et svar... har snart extra skins til ALLE folka jeg ikke har... Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg har ikke noe bra tactics til deg, bare vær mega feig;) Og ja, det er krypten du unlocker hidden folk:) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 18. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2003 hehe, jamen det funker ikke, for Moloch er jo father-of-all-super-ultra-mega-cowards! liker ikke den stygge bowling-kula han har i ene hånda... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 18. mars 2003 Del Skrevet 18. mars 2003 Jeg bruker alltid hopp og spark jeg.. Funker alltid hos meg.. har til gode å tape mot tjukkassen.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 wheee, har Nitara nå... fiiiine vampyren... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Nitara var trasig syntes jeg=) har åpnet alle, inkludert mokap og blaze... cyrax er så konge, og raiden er litt for overlegen med det der svart-knapp-slage (xbox) og b-b-b-komboen (catching a butterfly eller no) MKDA regjere alt... Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 har du åpna alle så er det jo unødvendig å si at du har mokap og blaze, dah... uansett, de jeg liker best er vel Kung Lao's Mantis-kung-fu, Kenshi's Tai Chi (pluss force-attacka - konge!) og Scorpion sin Hapkido... Tae-Kwo-Do med Sonya går også an, men hun roter seg for lett bort i komboer som ikke hjelper for stort... en annen ting, den spyinga på fatalityen til Sonya kunne de spart seg... blærk... Lenke til kommentar
spillerman Skrevet 19. mars 2003 Del Skrevet 19. mars 2003 Er jeg sugen eller ligger det en liten utfordring foran meg? Du er SUUUUUGEN, haha Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 19. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2003 Er jeg sugen eller ligger det en liten utfordring foran meg? Du er SUUUUUGEN, haha haha, du kunne ikke ha kommet med en begrunnelse for sånne idiotiske utsagn, da? begynner å bli lei det, nå... uansett, det hoppe-og-sparke-greiene funka mye bedre enn jeg trodde... så takk for den... jeg har unlocka Jax og Raiden nå... Raiden er jo mer shaittøff enn alle de andre til sammen... Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Noen som vet hvor jeg kan finne FATALITY'ene (tastekominasjonene)? Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 http://www.trmk.org/games/mkda/guides/move...php?system=XBox Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 http://db.gamefaqs.com/console/ps2/file/mo..._fatalities.txt her står alle kombinasjonene til alle tre konsollene, til og med med printervennlig liste... står også beskrivelse på alle sammen... så vi spør folket: hvilken fatality i MKDA er den kuleste? foreløpig går jeg for Raiden sin, med Scorpion sin som en god nummer to.. Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Kuleste er HELT klart Kung Lao... Bare måten han "slentrer" bort for å "hente" hatten sin igjen! Athelas Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2003 Kuleste er HELT klart Kung Lao... Bare måten han "slentrer" bort for å "hente" hatten sin igjen! Athelas hehe, joa, men ikke blodig nok, spør du meg... 8) Lenke til kommentar
Tigeren Skrevet 21. mars 2003 Del Skrevet 21. mars 2003 Kuleste er Liu Kang! Men han fikk selvfølgelig ikke være med! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. mars 2003 Del Skrevet 23. mars 2003 Det er bra at ikke Lui Kang er med, siden det var den eneste charn en kompis av meg klarte å vinne over meg med Den kuleste Fatalitien; Cyrax sin Skal ikke si hvordan den er, siden det er kanskje noen som ikke har unlocka han enda Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 28. mars 2003 Del Skrevet 28. mars 2003 Vel, Cyrax sin FATALITY blir jo avslørt i MAKING OF MKDA....eller? Lenke til kommentar
banker Skrevet 1. april 2003 Del Skrevet 1. april 2003 Jeg kan godt suge deg :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. april 2003 Forfatter Del Skrevet 1. april 2003 heheheeeh...he...he? utesteng? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå