Gjest elgrifla Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Får forhuden liksom bak penis hode, men rett bak og ikke lenger, så det samler seg på en måte opp rett bak hode masse hud, men den strengen som er under hode tror jeg er problemet. Noen forslag eller er det helt normalt? Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Får forhuden liksom bak penis hode, men rett bak og ikke lenger, så det samler seg på en måte opp rett bak hode masse hud, men den strengen som er under hode tror jeg er problemet. Noen forslag eller er det helt normalt? Nå tar jeg meg selv som utgangspunk, jeg har heller ingen utdanning på området, så du får ta det med litt salt. Forhuden kan i mitt tilfelle dras lenger bak enn bare til enden av penishodet, men om den ikke holdes der så trekker den seg litt opp og samler seg som du sier der penishodet starter. Om du har smerter eller lignende så er det greit å ta en tur til legen. Eller Helsestasjon for Ungdom om du er mellom 16-24 år, det er gratis og de har taushetsplikt. Lenke til kommentar
Manfred Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det spørs litt hvor gammel du er også. Ting tøyer seg litt etterhvert som man kommer oppover i puberteten og får "ronket løst" ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå